افزوده شدن بخش تاریخ طبیعی به اپلیکیشن Google Arts & Culture

You are currently viewing افزوده شدن بخش تاریخ طبیعی به اپلیکیشن Google Arts & Culture

چند هفته پیش در  ای پی بلاگ، اپلیکیشنی به نام Google Arts & Culture را معرفی کردم که تصاویر آثار هنری برجسته تمدن بشر، موجود در بیش از ۸۵۰ موزه‌ی معتبر جهان را به نمایش در می‌آورد. نمایش نمای خیابانی موزه‌ها، قابلیت مشاهده موزه با عینک‌های واقعیت مجازی (VR) و کلکسیونی از تصاویر آثار هنری برتر دنیا، قابلیت‌های کلیدی این اپلیکیشن است.

۳۰۰ هزار تصویر جدید در اپ Google Arts & Culture

در ادامه‌ی فعالیت اپلیکیشن Arts & Culture ، گوگل در همکاری بیش از ۵۰ مؤسسه تاریخ طبیعی معتبر دنیا، با افزودن بیش از ۱۵۰ داستان تعاملی (interactive)، ۳۰ تور مجازی و ۳۰۰ هزار تصویر جدید، این اپ جذاب را به روز رسانی کرده است. به عنوان مثال، به کمک اپ Arts & Culture می توانید از نزدیک رومالئوسور (یک شکارچی دریایی ماقبل تاریخ) را در موزه‌ی تاریخ طبیعی لندن و زرافه‌ی ۱۳ متری موزه‌ی برلین را به صورت ۳۶۰ درجه ببینید.

دیوار تنوع زیستی
دیوار تنوع زیستی در موزه‌ی تاریخ طبیعی برلین

از طرفی وجود تور‌های مجازی در این اپلیکیشن، امکاات بسیار خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مثلاً می‌توانبد با تور مجازی «ظهور و سقوط جهان ماقبل تاریخ» روند به وجود آمدن منظومه‌ی شمسی و اتفاقات پس از آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید «دیوار تنوع زیستی» موجود در موزه‌ی تاریخ طبیعی برلین را مشاهده کنید. این دیوار که ۱۲ متر طول و ۴ متر عرض دارد، میزبان ۳۰۰۰ گونه‌ی جانوری است و اطلاعات بسیاری درباره‌ی جانوران مختلف را ارائه می‌دهد.

برای مشاهده آثار بیش از ۱۰۰۰ موزه‌ی فرهنگی هنری و ۵۰ مؤسسه تاریخ طبیعی معتبر جهان، کافی است Google Arts & Culture را برای اندروید از اینجا و برای آی او اس از اینجا دریافت کنید و از نماهای ۳۶۰ درجه، تورهای موزه گردی و تصاویر این آثار استفاده کنید.

منبع: گوگل

دیدگاهتان را بنویسید