Lava Iris X8 هوشمند ۱۴۵ دلاری هشت هسته

You are currently viewing Lava Iris X8 هوشمند ۱۴۵ دلاری هشت هسته

با پیشرفت سریع فناوری گوشی های هوشمند، در کنار شرکت های معتبر که همچنان با عرضه محصولات جدید خود کشب درآمد می کنند ده ها کمپانی بزرگ و کوچک تولید موبایل به خصوص در شرق آسیا تاسیس شده که مشغول تولید انواع گوشی های هوشمند با سخت افزارهای قوی و قیمت های پایین هستند، هرچند در این بین شرکت هایی مثل Huawei و Xiaomi با تولید گوشی های با کیفیت کم کم به برندی جهانی تبدیل شدند اما سایر شرکت ها نیز بیکار ننشسته اند و با تولید محصولات جدید سعی در کسب درآمد بیشتر دارند.یکی از این شرکت ها Lava نام دارد. شرکت Lava امروز گوشی جدید و قدرتمند هشت هسته ای اندرویدیش را رونمایی کرد.
Lava Iris X8 نام گوشی جدید این شرکت است، گوشی هوشمند قدرتمندی که قرار است با قیمتی در حدود ۱۴۵ دلار وارد بازار شود و عضو جدید از خانواده هشت هسته ای های ارزان قیمت باشد.
Navin Chawla مدیرعامل شرکت Lava در مراسم رونمایی از این گوشی با اشاره به توانایی های این گوشی گفت: Iris X8 گوشی هوشمندی است که بر اساس بررسی دقیق نظرات کاربرانی که در جستجوی تلفن همراهی قدرتمند با توانایی multi-task خوب بوده اند، طراحی شده است.
Lava Iris X8 دارای پردازشگر هشت هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی سوار شده بر چیپست MediaTek ، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت به وسیله کارت حافظه microSD ، نمایشگر ۵ اینچی ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسلی محافظت شده توسط فناوری Asahi Dragontrail، دوربین اصلی ۸ (همراه با فلاش LED) و دوربین جلوی ۳ مگاپیکسلی می باشد.
وزن این گوشی ۱۶۰ گرم و سایز آن ۷۰٫۹×۱۴۳٫۴×۸٫۶ میلی متر است و باتریش ۲۵۰۰ mAh می باشد. این گوشی از فناوری های ارتباطی ۳G HSPA+ و WiFi 802.11 b/g/n استفاده می کند و دارای بلوتوث ۴٫۰، جی پی اس و USB OTG است.
سیستم عامل این گوشی به صورت پیش فرض اندروید ۴٫۴ موسوم به KitKat است که قابلیت به روز رسانی به نسخه ۵ اندروید Lollipop را دارد. همچنین سیتم عامل این گوشی دارای دو امکان سیستم بیدار کننده هوشمند و Gesture controls برای دسترسی سریع تر به اپلیکیشن هاست.
Iris X8 در دو رنگ مشکی و سفید، در ساعت ۱۲ ظهر روز نهم فوریه وارد بازار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید