کمربند هوشمند ؛ محصول همکاری شرکت سامسونگ و WELT

You are currently viewing کمربند هوشمند ؛ محصول همکاری شرکت سامسونگ و WELT

پس از هوشمند سازی تلفن همراه، ساعت مچی، مچ بند و عینک، حالا نوبت به کمربند رسیده است که به جمع هوشمندهای پوشیدنی بپیوندد. ابتدای سال جاری میلادی بود که سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 نمونه‌ی اولیه کمربند هوشمندش را معرفی کرد و حالا شرکت WELT که در تولید این کمربند هوشمند با سامسونگ همکاری می‌کند، فروش رسمی آن را آغاز کرده است.

کمربند هوشمند سامسونگ

کمربند هوشمند محصول مشترک سامسونگ و WELT قادر است سایز کمر، تعداد قدم‌ها، مدت زمان نشستن و عادات غذایی شما را اندازه‌گیری کرده و با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی WELT پردازش کند. نمایش اطلاعات اولیه، اندازه گیری مسافت طی شده، تخمین میزان کالری جذب شده از غذاها و یا کالری مصرف شده در پیاده روی و نیز تنظیم هدف‌هایی برای بهبود وضعیت سلامت فرد استفاده کننده از کمربند، بر اساس ویژگی‌های شخصی آن فرد، برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن اختصاصی کمربند هوشمند WELT هستند.

کمربند هوشمند از ۱۱۹ تا ۱۹۹ دلار

شرکت WELT با راه اندازی کمپینی به نام Kickstarter فروش این کمربندهای هوشمند را آغاز کرده است. این کمربندها در سه طرح مختلف با نام‌های Casual، Classic و Perimium به ترتیب با قیمت‌های ۱۱۹، ۱۴۹ و ۱۷۹ دلار عرضه شده است. هر یک از طرح‌ها دارای رنگبندی متنوعی هستند که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. البته شرکت WELT برای ۲۰۰ نفر اولی که اقدام به خرید این کمربندها می‌کنند ۵۰ دلار و برای ۱۰۰۰ نفر بعدی، ۲۰ دلار تخفیف نیز در نظر گرفته شده است. همچنین یک مدل خاص از این کمربند به نام  Kickstarter WELT نیز به صورت محدود (تنها ۲۰۰ عدد) با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

قیمت مدل های مختلف کمربند هوشمند سامسونگ

در عصری که همه چیز به سمت هوشمند شدن پیش می‌رود و ابزارهای هوشمند همه‌ی دنیای ما را فرا گرفته‌اند، تعجبی ندارد که خانه‌ها، ربات‌ها، لباس‌ها و حتی تتوها نیز هوشمند شوند و از آن برای بهبود شرایط زندگی استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید