معرفی افزونه Grammarly ؛ بررسی و رفع مشکلات گرامری متون انگلیسی

You are currently viewing معرفی افزونه Grammarly ؛ بررسی و رفع مشکلات گرامری متون انگلیسی

تفاوت‌های ساختار دستور زبان فارسی با انگلیسی در کنار آموزش ناقص دستور زبان یا همان گرامر انگلیسی، همواره یکی از مشکلات اساسی فارسی زبانان در نوشتن نامه‌ها، مقالات علمی و سایر مکاتبات با مخاطبین انگلیسی زبان است. برای رفع این مشکل راهکارهای بسیاری وجود دارد، از نرم افزارهای رنگارنگ آموزش گرامر تا کتاب‌های آموزشی. در کنار فراگیری صحیح گرامر که شرط لازم برای نوشتن متون انگلیسی است، استفاده از نرم افزارها و افزونه‌های بررسی و رفع اشکال گرامری هم راهکار مناسبی برای جلوگیری از اشکالات احتمالی در نوشته‌هاست. برای این منظور ابزارهای مناسبی در دسترس است که یکی از بهترین و مشهورترین آن‌ها، افزونه‌ی Grammarly است.

Grammarly دستیار گرامری شما

افزونه‌ی Grammarly ابزاری کاملاً رایگان است که به نرم افزارهای مایکروسافت ورد و اوت‌لوک افزوده شده و اشکلات گرامری متون را یافته و راهکار رفع آن‌ها را ارائه می‌دهد. اولین نسخه‌ی این افزونه در سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر شد و از آن زمان تا به امروز، Grammarly به طور منظم در حال به روز رسانی است. Grammarly برای یافتن خطاها بیش از ۲۵۰ قاعده‌ی گرامری را بررسی و نتایج آن را در ساده‌ترین شکل ممکن به کاربر بیان می‌کند. بد نیست بدانید علاوه بر افزونه‌ی ورد و اوت‌لوک، این افزونه دارای نسخه‌های مختلفی نظیر نسخه‌ی ویندوز و نیز نسخه‌ی مرورگر فایرفاکس نیز هست.

در سال ۲۰۱۳ میلادی، تارنمای TopTenReviews در بخش برترین ابزارهای بررسی گرامری، با امتیاز ۸٫۸۸، جایزه‌ی طلایی خود را به افزونه‌ی Grammarly اهدا کرد و از آن پس، همه ساله این افزونه در جمع ده ابزار برتر بررسی گرامری محتوای نوشتاری جهان بوده است.

سرعت بالای بررسی متون، دقت بسیار زیاد، معرفی راهکار رفع اشکال گرامری و دسته بندی خطاها تنها برخی از ویژگی‌های این افزونه‌ی رایگان و قدرتمند است. برای دانلود رایگان این افزونه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

اگر به نرم افزارهای رایگان معرفی شده در اِی پی بلاگ علاقه‌مند هستید، می‌توانید برچسب نرم افزار رایگان را دنبال کنید.

این پست دارای یک نظر است

  1. soheil

    ممنون.

دیدگاهتان را بنویسید