تعداد کاربران پیام رسان فیسبوک از مرز ۱٫۲ میلیارد نفر در ماه گذشت

You are currently viewing تعداد کاربران پیام رسان فیسبوک از مرز ۱٫۲ میلیارد نفر در ماه گذشت

یسبوک با انتشار یک پست، رسماً اعلام کرد تعداد کاربران نرم افزار پیام رسان فیسبوک به رکورد یک میلیارد و دویست میلیون کاربر در ماه دست یافته است که عددی قابل توجه در جهان ۷٫۵ میلیارد نفری ماست. کمتر از یک سال پیش بود که فیسبوک رسماً اعلام کرد تعداد کاربران پیام رسان (Facebook Messenger) از مرز یک میلیارد گذشت. حالا با رسیدن کاربران این پیام رسان به ۱٫۲ میلیارد، به نظر می‌رسد که روند رشد این پیام رسان محبوب همچنان ادامه دارد و این نرم افزار توقف ناپذیر است.

دیوید مارکوس، رییس بخش محصولات پیام رسانی شرکت فیسبوک: «من همچنان به داستان قدرتمندی درباره‌ی اینکه چطور محصول ما به جزئی از زندگی روزمره شما تبدیل شده است، گوش می‌دهم. بنابراین از سوی همه‌ی ما در پیام رسان فیسبوک،‌ از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم.»

آمار کاربران پیام رسان فیسبوک

پیام رسان فیسبوک و رشد دائمی کاربران

هرچند پروژه‌ پیام‌رسان از حدود شش سال پیش در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک راه اندازی شد، اما فعالیت مستقل این پیام‌رسان از سال ۲۰۱۴ و با ارائه‌ی اپلیکیشن اختصاصی آن، با افزوده شدن امکانات جدیدی نظیر تماس تصویری، امکانات بازی و استیکرها در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. روند رشد و توسعه این نرم افزار همچنان ادامه دارد و به عنوان مثال، همین چند ما پیش بود که مجموعه‌ای از امکانات جدید شامل قابلیت پرداخت گروهی، ایموجی‌های واکنشی و پشتیبانی از مکان زندگی برای کمک به یافتن دوستان به این نرم افزار افزوده شد.

بیشتر بخوانید:  نسخه دسکتاپ پیام رسان WhatsApp برای ویندوز و مک منتشر شد

تعداد کاربران ۱٫۲ میلیاردی به این معنی است که حالا این پیام رسان دو برابر اینستاگرام ۶۰۰ میلیونی، کاربر دارد و آمارش تقریباً با واتس‌آپ مساوی است. فیسبوک (متا) مالک هر دو اپلیکیشن اینستاگرام و واتس‌آپ است.

بخشی از بیانیه‌‌ی فیسبوک: «از شما سپاسگزاریم که از پیام‌رسان ما برای برقراری ارتباط با دوستان و همکارانتان استفاده می‌کنید. نمی‌توانیم برای اشتراک گذاری آنچه در آینده رخ خواهد دارد با شما صبر کنیم.»

دیدگاهتان را بنویسید