ایکس باکس وان پرفروش ترین کنسول بازی امریکا + ۶ بازی محبوب ایکس باکس

You are currently viewing ایکس باکس وان پرفروش ترین کنسول بازی امریکا + ۶ بازی محبوب ایکس باکس

پیش از معرفی ایکس باکس وان ، ایکس باکس ۳۶۰ به مدت ۳۲ ماه پرفروش ترین کنسول در امریکا بود؛ هر چند با معرفی Xbox 1 در ماه دسامبر گذشته، مایکروسافت این جایگاه را از دست داد و سونی پس از مدت ها صدرنشین جدول فروش کنسول ها شد، اما حالا و با گذشت چند ماه از ورود ایکس باکس وان به بازار، باز هم مایکروسافت پرفروش ترین کنسول بازی در امریکا شده است.

در ماه اکتبر پلی استیشن ۳ بیشترین فروش را تجربه کرد و در ماه نوامبر پلی استیشن ۴ که با تازگی به بازار معرفی شده بود هم این صدرنشینی را ادامه داد، هرچند این پیروزی برای PS4 تنها ۹ روز دوام داشت و سونی باز هم پایین تر از مایکروسافت در بازار کنسول های بازی در امریکا قرار گرفته است. از ۲۲ نوامبر تا پایان نوامبر که ایکس باکس وان وارد بازار شده است، ۹۰۹٫۱۳۲ دستگاه از این کنسول محبوب در امریکا به فروش رفته است .

بیشتر بخوانید:  هانس وست برگ مدیر عامل اریکسون کاندیدای جدید مدیریت مایکروسافت

ایکس باکس وان و فروشی بی سابقه

هر چند در ماه دسامبر تعداد دستگاه های فروخته شده کمی کمتر از ۹ روز پایانی ماه نوامبر معادل ۹۰۸٫۰۰۰ دستگاه بوده، اما همین تعداد هم کافی بود تا مایکروسافت پرفروش ترین کنسول در بازار امریکا شود. شایان ذکر است مایکروسافت در همین بازه زمانی در سال ۲۰۱۳، تعداد ۶۴۳٫۰۰۰ کنسول ایکس باکس ۳۶۰ در بازار امریکا فروخته بود .

ما از خرید و حمایت مشتریان سابق برای خرید دستگاه جدید و نیز کسانی که به تازگی به ما پیوسته اند بسیار خوشحالیم ، و در سال ۲۰۱۴ تمام سعی خود را انجام خواهیم داد با نوآوری ها ، سرگرمی و بازی های جدید پاسخ حمایت های خریداران ایکس باکس جدید را بدهیم.
یوسف مهدی، مدیر بخش بازاریابی و فروش ایکس باکس در شرکت مایکروسافت

بنابر گزارش های ارائه شده بازی های Battlefield 4، Forza Motorsport 5 ، Dead Rising 3 ، Ryse: Son of Rome ، Madden NFL 25 و Call of Duty: Ghosts پرفروش ترین بازی های ارائه شده برای این کنسول هستند.

دیدگاهتان را بنویسید