گوشی های هوشمند سه بعدی ، نسل بعد اما کم طرفدار !

You are currently viewing گوشی های هوشمند سه بعدی ، نسل بعد اما کم طرفدار !

هرچند ایده ورود گوشی و تبلت های هوشمند سه بعدی هنوز هم یکی از تفکرات تولید نسل بعدی گوشی هاست اما تا کنون چند تلفن همراهی که با تاکید بر این فناوری وارد بازار شده اند توفیق چندانی کسب نکرده اند . قرار گرفتن دو دوربین برای تصویر برداری سه بعدی ، نمایشگر سه بعدی بدون نیاز به عینک و نیز پشتیبانی از بازی ها و نرم افزارهای سه بعدی سه فاکتور اصلی گوشی و تبلت های هوشمند سه بعدی هستند . گوشی و تبلت هایی که به رغم مانور شرکت های سازنده و صرف هزینه های بسیار برای تبلغ آن ها به عنوان سردمداران نسل بعدی موبایل هنوز نتوانسته اند جای مناسبی در بازار برای خود دست و پا کنند.

گوشی های هوشمند سه بعدی

در ادامه به معرفی سه گوشی و یک تبلت سه بعدی می پردازیم که پرچم دار این تحول آینده دار در صنعت موبایل بودند اما مورد استقبال خریداران قرار نگرفتند

گوشی هوشمند سه بعدی

HTC Evo 3D
این گوشی که از اواسط سال ۲۰۱۱ وارد بازار شذ ، دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی است و با کیفیت ۷۲۰p HD فیلم برداری می کند . صفحه نمایش stereoscopic  این گوشی به شما امکان استفاده از بازی های سه بعدی بدون نیاز به عینک را می دهد . عدم رضایت بخشی کیفیت عکس ها ، گیم پلی ضعیف و چندین و چند نقص دیگر باعث نارضایتی از این گوشی سه بعدی شده است .

گوشی هوشمند سه بعدی

LG Optimus 3D
این گوشی که با نام  LG Thrill 4G در امریکا و با نام فوق در تابستان ۲۰۱۱ وارد بازار شد نیز مانند HTC Evo 3D از دو دوربین ۵ مگاپیکسلی بهره می برد که ویدوئوی های با کیفیت ۷۲۰p 3D می گرفت و از صفحه نمایش سه بعدی بدون نیاز به عینک در آن استفاده شده بود که قابلیت پخش سه بعدی بازی ها و سایر محتواهای سه بعدی را داشت .

تبلت سه بعدی

LG Optimus Pad
پس از تولید گوشی ، شرکت کره ای ال جی تبلتی سه بعدی را نیز وارد بازار کرد . LG Optimus Pad که در ایالات متحده با نام T-Mobile G-Slate معرفی شد نمایشگری ۸٫۹ اینچی داشت و از فناوری ۴G پشتیبانی می کرد . متاسفانه این تبلت نیز طرفدار چندانی نداشت و موفقیت خاصی برای ال جی به دست نیاورد .
هوشمند سه بعدی
LG Optimus 3D Max
گوشی ۴٫۳ اینچی ال جی همراه با پردازشگر دو هسته ای گوشی اندرویدی مناسبی برای سال ۲۰۱۲ بود ، استفاده از اپ هایی مانند YouTube 3D که تنها با فشردن یک دکمه در دسترس بود ، ایده جالبی به نظر می رسید اما باگ ها و نقص های فراوان نرم افزاری ، کارایی این گوشی ها را به شدت تحت تاثیر قرار داد .برگرفته از وبسایت CNet

دیدگاهتان را بنویسید