معرفی LG Q6 ؛ نگاهی تمام و کمال به دنیا با میان‌رده‌ای جذاب

You are currently viewing معرفی  LG Q6 ؛ نگاهی تمام و کمال به دنیا با میان‌رده‌ای جذاب

LG Q6 گوشی هوشمندی زیبا و کاربردی، همراه با سخت افزاری مناسب است که به راحتی همه‌ي نیازهای روزمره‌ی کاربران را رفع می‌کند. شرکت ال‌جی با معرفی این میان‌رده‌ی جدید با قابلیت‌هایی جذاب، به دنبال فتح بازار میان‌رده‌ها است. بازاری که این روزها مدعیان بسیاری دارد و رقابت شرکت‌های بزرگ در آن شدیدتر از قبل شده است.

LG Q6 با طراحی خاص و مدور،‌ بدنه‌ي تمام آلومینیومی و نمایشگر با کیفیت FullVision با حداقل حاشیه‌، ظاهری جذاب دارد. این ظاهر زیبا در کنار سخت افزار نسبتاً قدرتمند این گوشی هوشمند، LG Q6 را به گزینه‌ای مناسب در بازار میان‌رده‌ها تبدیل کرده است.

ویژگی‌های فنی LG Q6

نمایشگر آی‌پی‌اس ۵٫۵ ایچی با تراکم پیکسلی ۴۴۲ پیکسل در اینچ، تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۴۳۵، پردازشگر مرکزی هشت هسته ۱٫۴ گیگاهرتزی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، یو‌اس‌بی نوع سی ۲ و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سخت افزارهای این گوشی هوشمند است.

LG Q6 در سه مدل به نام‌های Q6، Q6+ و Q6α معرفی شده است. تفاوت این سه مدل در حافظه‌های رم و حافظه‌ی داخلی آن‌هاست. مدل پایه‌ی این گوشی هوشمند Q6α است که ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد، مدل Q6 رم ۳ و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگاباتی دارد و مدل Q6+ که بالاترین مدل این گوشی هوشمند است، دارای رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی است. همه‌ی این مدل‌ها از کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا حداکثر حجم ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  معرفی Samsung Galaxy Stellar 2 میان‌رده جدید کهکشان سامسونگ

اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا همراه با امکانات نرم افزاری اختصاصی ال‌جی، دستیار گوگل و سامانه‌ی تشخیص چهره نیز ویژگی‌های نرم افزاری LG Q6 هستند. شاید مهم‌ترین کمبود این میان‌رده‌ی قدرتمند، اسکنر اثر انگشت باشد، کمبودی که البته با سامانه‌ی تشخیص چهره تا حدودی قابل حل است.

قیمت بالاترین مدل این گوشی یعنی LG Q6+ حدود ۴۳۳ دلار است و مدل‌های دیگر قیمتی پایین‌تر خواهند داشت. زمان رسمی ورود این سه گوشی به بازار نیز توسط ال‌جی، آگوست سال جاری میلادی (۲۰۱۷) اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید