رونمایی سامسونگ از دو نمایشگر منحنی مخصوص بازی در نمایشگاه IFA 2016

You are currently viewing رونمایی سامسونگ از دو نمایشگر منحنی مخصوص بازی در نمایشگاه IFA 2016

شرکت سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016 برلین، دو مدل نمایشگر منحنی مخصوص بازی جدید با نام‌های CF791 و CFG70 را معرفی کرد.

CF791 نام مدل بزرگتر است، اندازه‌ی این نمایشگر منحنی ۳۴ اینچ است و کیفیت نمایش آن UHD، اندازه تصویر آن ۳۴۴۰×۱۴۴۰ و نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. این نمایشگر منحنی قدرتمند ۹۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

CFG70 نمایشگر منحنی کوچکتر است و دارای دو مدل ۲۳٫۵ و ۲۷ اینچی است. هر دوی این مدل‌ها کیفیت تمام اچ دی دارند، اندازه‌ی تصویرشان ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویرشان ۱۶:۹ است. این مدل‌ها برچسب قیمت ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار خورده اند.

تمرکز سامسونگ روی بازار نمایشگر منحنی مخصوص بازی

فناوری AMD FreeSyncویژگی اصلی مدل CFG70 استفاده از فناوری AMD FreeSync است، با استفاده از این فناوری زمان پاسخ این نمایشگر منحنی ۱ میلی ثانیه شده است. نکته‌ی قابل توجه دیگر قیمت رقابتی دو مدل ۲۳٫۵ و ۲۷ اینچی در بازار فعلی است. این زمان بسیار کم، در مقابل زمان پاسخ ۴ میلی ثانیه‌ای مدل CF791 بسیار کم‌تر است.

سامسونگ به عنوان یک غول الکترونیکی جهان که دستی در همه‌ی بازارهای الکترونیکی نظیر تلویزیون، تبلت، گوشی‌های هوشمند، یخچال، نمایشگر و… دارد، با بازار نمایشگرهای رایانه غریبه نیست، اما داستان نمایشگرهای مخصوص بازی برای سامسونگ متفاوت است و این شرکت تا پیش از توجه چندانی به این بازار نداشته است.

بر همین اساس شرکت سامسونگ متعهد شده نمایشگرهای UHD با زمان پاسخگویی سریع‌تر مخصوص بازی جدیدی را در سال آینده وارد بازار کند؛ اما اگر نمی توانید تا آن زمان منتظر بمانید، این دو مدل نمایشگر جدید، تا پایان سال جاری میلادی به بازار خواهند آمد.

مشخصات نمایشگر منحنی مخصوص بازی سامسونگ

منبع: Cnet

دیدگاهتان را بنویسید