Apple iPad Air 2 نازکتر ، سریعتر و طلایی تر !

You are currently viewing Apple iPad Air 2 نازکتر ، سریعتر و طلایی تر !

اپل رسما iPad Air 2 را رونمایی کرد. تبلت پیشرویی که همواره سردمدار جدیدترین تغییرات و پیشرفت ها در تکنولوژی تبلت ها بوده است .
اولین نکته جالب توجه درباره Apple iPad Air 2 ضخامت ۶٫۱ میلی متری آن است که همین ضخامت ناچیز این تبلت را به نازکترین تبلت در نوع خودش تبدیل می کند، نکته جالب دوم ارائه این تبلت در رنگ طلایی، توسی و نقره ای است.

iPad Air 2 داری چیپست Apple A8X است که اختصاصا برای خانواده آی پد طراحی شده است که CPU آن ۴۰ درصد و GPU آن ۲۰ درصد سریع تر از چیپست A7 پردازش می کنند. همچنین سنسور تشخیص اثر انگشت آیفون نیز بالاخره در آیپد استفاده شده و در iPad Air 2 وجود دارد.

Apple iPad Air 2

رزلوشن نمایشگر این تبلت نسبت به نسخه قبلی تغییری نکرده است اما در این تبلت از فناوری جدیدی برای مقابله با بازتابش نور استفاده شده که تا ۵۶ درصد بارتابش نور از صفحه را کاهش می دهد.

دوربین جلوی تبلت نیز ارتقا یافته و از سنسور جدیدی بهره می برد و توانایی فیلم برداری با کیفیت HDR را نیز دارد. Wi-F هم سریعتر شده و از ۸۰۲٫۱۱ac و آنتن های MIMO پشتبانی می کند و سرعت تبادل داده هایش حداکثر ۸۶۶Mbps می باشد.

قیمتنسل جدید تبلت‌های اپل برای نسخه ۱۶ گیگابایتی مثل مدل قبلی ۴۹۹ دلار ، مدل ۳۲ گیگابایتی ۵۹۹ دلار و مدل ۶۴ گیگاباتی ۶۹۹ دلار خواهد بود ، شایان ذکر است نسخه LTE هریک نیز ۱۳۰ دلار گرانتر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید