ASUS T302CA تبلت هیبریدی ۲ در ۱ جدید ایسوس

You are currently viewing ASUS T302CA تبلت هیبریدی ۲ در ۱ جدید ایسوس

یکی از محبوب ترین گجت های این روزهای بازار، تبلت های هیبریدی ۲ در ۱هستند که قابلیت استفاده دوگانه تبلت و لپ تاپ را دارند. ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان لپ تاپ نیز مانند سایر شرکت ها در این بازار فعال است و محصولات متنوعی را عرضه می کند. ر نام محصول جدید ایسوس در بازار دو در یک هاست که به تازگی تصاویر و اطلاعات مربوط به آن منتشر شده است. گفته می شود این تبلت از خانوده تبلت های Chi شرکت ایسوس و دارای نسخه های مختلف با سخت افزارهای مختلفی است.
سیستم عامل نسخه پایه ASUS T302CA نسخه خانگی ویندوز ۱۰ است. این تبلت ۱۲٫۵ اینچی دارای نمایشگر Full HD ، پردازشگر اینتل Core M ، رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی SSD است. این تبلت به کمک پورت USB نوع A به صفحه کلید متصل می شود، صفحه کلید به کار برده شده در این محصول خود دارای باتری است که باعث افزایش زمان استفاده می شود. بدنه تبلت نیز از تمام آلومینیومی است و با تراش ها و انحناهای متقارن، زیبایی خاصی به این تبلت بخشیده است.
نسخه حرفه ای این تبلت دارای پردازشگر اینتل Core M7-6Y75 ، رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی SSD و نسخه حرفه ای ویندوز ۱۰ است.

ASUS T302CA

ASUS T302CA

ASUS T302CA

دیدگاهتان را بنویسید