iPad Pro 9.7 اینچی عضو جدید خانواده تبلت های اپل

You are currently viewing iPad Pro 9.7 اینچی عضو جدید خانواده تبلت های اپل

در کنفرانس خبری اپل که همین حالا نیز ادامه دارد، پس از آیفون ۴ اینچی، عضو جدید خانواده iPad Pro نیز معرفی شد، اولین آیپد ۹٫۷ اینچی شرکت اپل. Apple iPad Pro مانند مدل ۱۲٫۹ اینچی دارای پردازنده مرکزی دو هسته A9X و رم ۴ گیگابایتی است.
آیپد پرو ۹٫۷ اینچی دارای نمایشگر جدید True-Tone با اندازه تصویر ۲۰۴۸×۲۷۳۲ پیکسلی است با پشتیبانی از قابلیت Night Shift ، دارا بودن iOS 9.3 و سنسورهای نور محیط جدید دارای قابلیت هایی جدید است که به کمک آن ها نمایشگر ویژگی های تصاویر نمایش داده شده را بر اساس محیط تنظیم می کند. نمایشگر جدید داری ۵۰۰ nits روشنایی و وسعت رنگ زیاد (DCI P3) است در ساخت آن از آرسنیک استفاده نشده است.

Apple iPad Pro

Apple iPad Pro 9.7 دارای دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی است و نمایشگر آن نیز از قابلیت Retina Flash پشتیبانی می کند. مانند مدل بزرگتر این تبلت نیز دارای ۴ بلندگوست. بدنه تبلت آلومینیومی است و دارای چهار رنگ خاکستری، نقره ای ، طلایی و رزگلد است.
iPad Pro به طور کامل با قلم اختصاصی اپل، iPencil همخوانی دارد و دارای سه نسخه ۳۲ گیگابایتی به قیمت ۵۹۹ دلار، ۱۲۸ گیگابایتی به قیمت ۷۴۹ دلار و ۲۵۶ گیگابایتی به قیمت ۸۹۹ دلار است و از ۵ فروردین پیش فروش و از ۱۲ فروردین وارد بازار می شود.
به طور طبیعی اپل صفحه کلید متناسب با این تبلت و نیز قلم مشابه این تبلت را نیز در هنگام عرضه تبلت ، به بازار ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید