سامسونگ Galaxy Note 6 اواسط جولای با اندروید N خواهد آمد

You are currently viewing سامسونگ Galaxy Note 6 اواسط جولای با اندروید N خواهد آمد

سامسونگ Galaxy Note 5 که در ماه آگوست سال گذشته میلادی وارد بازار شد هنوز هم یکی از بهترین گزینه های خرید موجود در بازار است، موفقیت های بسیاری برای سامسونگ کسب کرد و حالا جدیدترین خبرها حاکی از این است که غول کره ای قصد دارد روند سال به سال ارائه Galaxy Note را تغییر داده و Galaxy Note 6 را کمی زودتر وارد بازار کند.
بر اساس گزارشی که توسط وبسایت کره ای The Bell ، یکی از وبسایت هایی که ارتباط نزدیکی با سامسونگ دارد و اخبار دقیقی از این شرکت را منتشر می کند، سامسونگ برنامه دارد Galaxy Note 6 را اواسط جولای (حدود چهار ماه دیگر) معرفی کند. بر اساس این خبر نسخه جدید Galaxy Note که با رمز Grace نام گذاری شده است، همراه با نسخه بعدی اندروید ، موسوم به Android N وارد بازار خواهد شد؛ که این یعنی تا آن زمان گوگل نسخه نهایی اندروید N را منتشر خواهد کرد، سیستم عاملی که اوایل همین ماه میلادی نسخه Developer Preview آن منتشر شد.
متاسفانه وبسایت کره ای توضیح بیشتری درباره مشخصات Note 6 منتشر نکرده اما براساس خبرهای قبلی منتشر شده درباره پرچمدار بعدی سامسونگ ، Samsung Galaxy Note 6 دارای نمایشگر ۵٫۸ اینچی (۰٫۱ اینچ بزرگتر از Note 5 با نمایشگر ۵٫۷ اینچی)، قلم اختصاصی S Pen، رم ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (احتمالا همان دوربین به کار رفته در Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge)، حافظه داخلی ۱۲۸ و یا حتی ۲۵۶ گیگابایتی خواهد بود. با توجه به اعلام رسمی آغاز کار بر روی ریزتراشه های ۲۵۶ گیگابایتی توسط سامسونگ، امکان وجود حافظه ۲۵۶ گیگابایتی در Note 6 از لحاظ فنی محتمل است.
به هر حال مثل سایر اخبار منتشر شده درباره گجت های مختلف، این اطلاعات نیز هیچ کدام رسمی نیست و باید منتظر ماند و دید سامسونگ چه برنامه ای برای معرفی Note 6 دارد.

دیدگاهتان را بنویسید