پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ رسماً رونمایی شد

You are currently viewing پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ رسماً رونمایی شد

بالاخره فرصتی دست داد و بعد از مدت‌ها وقت لازم برای معرفی یکی از جدیدترین پرچمداران دنیای گوشی‌های هوشمند را پیدا کردم. تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ، دهمین نسل از خانواده‌ی کهکشانی اس، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ نام دارد. گوشی هوشمندی که در دهمین سالگرد معرفی سری گلکسی اس رونمایی شد و با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ی خود، به سوی فتح بازار گوشی‌های هوشمند پیش می‌رود.

سری گلکسی اس ۱۰ در چهار مدل مختلف به نام‌های اس ۱۰ ای، اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ۵جی (نسل پنجم) معرفی شده است. همانطور که در تصویر زیر نیز مشخص است، مشخصات سخت افزاری پرچمداران جدید سامسونگ به ترتیب از اس ۱۰ ای به سمت اس ۱۰ ۵جی بهتر می‌شود. همگی این گوشی‌های هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۸۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ بهره می‌برند. در کنار این تراشه، رم ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایتی نیز به کار گرفته شده است، تا تجربه‌ای فوق‌العاده را برای کاربران خلق کند.

بیشتر بخوانید:  Galaxy Ace 4 Style LTE چهارمین آس کهکشانی سامسونگ وارد بازار شد

دوربین به کار رفته در این گوشی‌ها نیز متفاوت است و مدل‌های مختلف این سری به ترتیب از سه، چهار، پنج و شش دوربین بهره می‌برند. حسگر التراسونیک این گوشی نیز در زیر صفحه‌ی نمایشگر آن به کار گرفته شده است، نمایشگری که تمام صفحه است و نمایی خیره کننده از تصاویر را به نمایش می‌گذارد. در بعد نرم افزاری نیز هر چهار گوشی از اندروید ۹٫۰ و رابط کاربری جدید سامسونگ، One UI استفاده می‌کنند.

نقد و بررسی سامسونگ گلکسی اس ۱۰

در ویدئوی زیر، یکی از کارشناسان وبسایت جی‌اس‌ام‌آرنا، نگاهی اجمالی و مختصر به ویژگی‌های برجسته‌ی سری جدید پرچمداران سامسونگ انداخته است. همانطور که می‌بینید ویژگی‌ها و نوآوری‌های این گوشی‌ها آنقدر زیاد است که در یک ویدئوی چند دقیقه‌ای نمی‌گنجد و به مرور باید با آن‌ها آشنا شد.

توانایی سخت افزاری بالای این مجموعه از گوشی‌های هوشمند، آن‌ها را در میان بهترین گوشی‌های حال حاضر جهان قرار داده است. در بیشتر بنچ‌مارک‌های انجام شده، سامسونگ گلکسی اس ۱۰ یکی از سه گوشی برتر بوده است اما در اکثر موارد، رقابت را به دو گوشی هوشمند اپل آیفون ایکس‌اس مکس و شیائومی می ۹ واگذار کرده است. برای نمونه نتایج حاصل از بنچمارک آنتوتو ۷ در ادامه آورده شده است. نمونه‌ای که نتیجه‌ای مشایه به سایر بنچ‌مارک‌ها (اینجا) دارد.

دیدگاهتان را بنویسید