Canon نسخه انگلیسی چهار نرم افزار رایگان عکاسی برای iOS را منتشر کرد

You are currently viewing Canon نسخه انگلیسی چهار نرم افزار رایگان عکاسی برای iOS را منتشر کرد

Canon ، نسخه انگلیسی ۴ نرم افزار قدرتمند عکاسیش را برای دانلود رایگان در فروشگاه نرم افزار اپل قرار داد.

BestShutter، Photo Log Map، TakeMyPic و Easy Photo Sorter چهار نرم افزار Canon است که نسخه انگلیسیشان به صورت رایگان منتشر شده است. هریک از این نرم افزارها قابلیتی خاص را در اختیار دارندگان آیفون و آیپد قرار می دهند که در ادامه به خلاصه ای از آن ها می پردازیم.

Canon Photo Log Map
Canon Photo Log Map
دانلود رایگان

تولید نقشه ای از مسیر های طی شده در سفر و تکمیل جزئیات آن با استفاده از تصاویر ثبت شده توسط شما و سایر تصاویر انتخابی و اشتراک گذاری آن ها در شبکه های اجتماعی.

Canon BestShutter
Canon BestShutter
دانلود رایگان

تولید صدا برای جلب توجه کودکان و نوزادان و حتی حیوانات خانگی به دوربین و عکس برداری آسان تر از آن ها.

Canon TakeMyPic
Canon TakeMyPic
دانلود رایگان

اگز شما عکاس حرفه ای هستید و تنها سفر می کنید می توانید از  این نرم افزار برای قاب بندی و زاویه یندی مناظر و تهیه قالب برای گرفتن عکس توسط افراد غیر حرفه ای از خودتان بسازید.

Canon Easy photo Sorter
Canon Easy photo Sorter
دانلود رایگان

نرم افزاری برای دسته بندی و پوشه بندی تصاویر بر اساس تاریخ ، ساعات ، روزها و حتی هفته های تصویر برداری و نیز دسته بندی بر اساس مکان های عکس برداری.

مطمئنا از شرکتی که یکی از پرآوازه ترین تولید کنندگان دوربین عکاسی دیجیتال است انتظار تولید نرم افزارهای بیشتری می رود، شاید ارائه نسخه های انگلیسی این نرم افزارها گام نخست این شرکت برای ورود به بازار جهانی اپلیکیشن های عکاسی باشد، نظر شما درباره این نرم افزارها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید