مایکروسافت فروش Surface Hub را آغاز کرد

You are currently viewing مایکروسافت فروش Surface Hub را آغاز کرد

مایکروسافت سرانجام فروش رایانه دیواری تعاملی غول پیکیرش موسوم به Surface Hub را به شرکت هایی که خواهان آن هستند، آغاز کرد.

مایکروسافت در زمان رونمایی از ویندوز ۱۰ در سال گذشته، خبر از ارائه وایت بوردی تعاملی برای نمایش پاورپوینت ها و سایر فایل های اداری را داد، که البته ارائه این تبلت فوق بزرگ تا امسال به طول انجامید و حالا وبلاگ رسمی مایکروسافت آغاز فروش Surface Hub را اعلام کرد.
این نمایشگر بزرگ مانند سایر برادران کوچکش نظیر Surface Pro مبتنی بر ویندوز ۱۰ است و از چندین لمس همزمان پشتیبانی می کند. Surface Hub همچنین دارای قلمی بزرگ هم سایز با ماژیک است که به کمک آن ارائه دهنده به راحتی می تواند تغییراتش را روی پاورپوینت اعمال کند. این رایانه بزرگ همچنین قابلیت استفاده از نسخه تجاری اسکایپ و سایر نرم افزارهای مایکروسافت آفیس را دارد.
Surface Hub در دو مدل ۸۴ اینچی ۴K با قیمت ۲۲۰۰۰ دلار و ۵۵ اینچی HD با قیمت ۹۰۰۰ دلار به فروش می رسد.
مایکروسافت معتقد است Surface Hub رایانه ای برای انجام کار گروهی است و همین موضوع شعار اصلی این شرکت در ارائه این ابزار قدرتمند است: « ما فقط یک دستگاه قدرتمند ارائه نکرده ایم بلکه راهکاری برای توانمندسازی گروه ارائه کرده ایم که جلسات را بیش از پیش مولد و مدرن خواهد کرد و به حاضران در جلسه اجازه تعاملی بسیار بهتر با داده ها را می دهد. »

Surface Hub

دیدگاهتان را بنویسید