Honor Note 8 پرچمدار جدید فبلت های هواوی

You are currently viewing Honor Note 8 پرچمدار جدید فبلت های هواوی

پس از معرفی فبلت های پرچمدار شرکت های لنوو و شیائومی و در آستانه رونمایی از Galaxy Note7، شرکت هواوی هم Honor Note 8 پرچمدار رده فبلت هایش را معرفی کرد.

نمایشگر ۲٫۵D غول پیکر ۶٫۶ اینچی Super AMOLED با کیفیت QuadHD (اندازه تصویر ۲۵۶۰×۱۴۴۰) به کار رفته در Honor Note 8، آن را به تبلتی کوچک اما بسیار زیبا شبیه کرده است.

مشخصات سخت افزاری Honor Note 8

هواوی در پرچمدار جدیدش از چیپست Kirin 955 و پردازشگر ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز استفاده کرده است. حافظه رم این فبلت ۴ گیگابایت و پردازنده گرافیکیش Mali-T880 با حداکثر توان پردازش ۹۰۰مگاهرتز است، دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل همراه با فناوری PDFA و فلاش ال ای دی و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسل با لنز wide-angle است.

Honor Note 8 در سه مدل ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی معرفی شده است که همگی دارای قابلیت ارتقاء به کمک کارت حافظه MicroSD هستند. هر سه مدل دو سیمکارته هستند، یکی از دو سیمکارت از شبکه نسل چهارم  ۴G LTE پشتیبانی می کند و دیگری از نسل دوم. البته شکاف مربوط به سیمکارت نسل دوم، در واقع محل قرارگیری کارت حافظه نیز هست. در نتیجه اگر کاربری قصد استفاده از هر دو سیمکارت این گوشی را داشته باشد، عملاً امکان افزایش حافظه را ندارد و باید مدل دارای حافظه بیشتر را خریداری کند.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، VoLTE، وای فای، بلوتوث ۴٫۵، جی پی اس و USB Type-C از دیگر ویژگی های سخت افزاری Honor Note 8 هستند.

سیستم عامل این گوشی نیز نسخه ششم اندروید موسوم به مارشمالوست. ضخامت این فبلت ۷٫۱۸ میلی متر و وزن آن ۲۱۹ گرم است.

Honor Note 8

هرچند هنوز زمان و شرایط فروش جهانی Honor Note 8 اعلام نشده است، اما هواوی پیش فروش این گوشی را در چین به ترتیب با قیمت های ۳۴۵، ۳۷۵ و ۴۲۰ دلار برای مدل های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آغاز کرده است.

منبع: Honor (نسخه ترجمه شده)

دیدگاهتان را بنویسید