۱۰ سال با ای‌پی‌بلاگ، ۱۰ سال حسِ خوبِ نوشتن

You are currently viewing ۱۰ سال با ای‌پی‌بلاگ، ۱۰ سال حسِ خوبِ نوشتن

امروز، دهمین سالروز تأسیس ای‌پی‌بلاگ است. ۱۰ سال از انتشار نخستین نوشته‌ی من در وبلاگم گذشت. سال‌هایی که گذشت، ساده و سخت و پر از خاطرات تلخ و شیرین. یک دهه نوشتن در دفتری که یک عمر خاطره را روایت می‌کند. از روزهای سیاه به روزهای سپید و از شب‌های تاریک به شب‌های روشن. همه و همه، حکایتی است که در ای‌پی‌بلاگ روایت شده و می‌شود.

نوشتن من در ای‌پی‌بلاگ در نخستین روز سومین دهه‌ی زندگی من آغاز شد. در روزگاری که دنیایم تاریک بود و غم بر شادی چیزه شده بود، نوشتن در این دفتر کوچک را شروع کردم و حسِ خوبِ نوشتن را روز به روز، ماه به ماه و سال به سال تجربه کردم.

من در ای‌پی‌بلاگ نویسنده شدم، شاعر شدم، مترجم شدم و با دنیای روز، زندگی کردم. ماه‌ها و سال‌ها، با همه‌ی فراز و نشیب‌ها گذشت، هر چیزی در دنیای من دستخوش تغییر شد، اما یک چیز ثابت ماند. همیشه گوشه‌ای امن در این وبلاگ کوچک برای من وجود داشت که همدم تنهایی من بود، شریک غم‌هایم بود و تجلی بخش شادی‌هایم.

حالا، در نخستین روز از چهارمین دهه‌ی عمرم، هنوز هم اینجا هستم و می‌نویسم، پرانرژی‌تر از قبل، خوشحال‌تر از قبل و نویسنده‌تر از قبل. هنوز هم وقتی شروع به نوشتن می‌کنم، حسی بی‌بدیل در وجودم زنده می‌شود و هنوز هم نوشتن در وبلاگم، لذت بخش است.

ای‌پی‌بلاگ آیینه‌ی ۱۰ سال وبلاگ‌نویسی من

۱۰ سال از آغاز نوشتن من در ای‌پی‌بلاگ گذشته است و حالا برگ دیگری از تقویم عمر من و ای‌پی‌بلاگ در حال ورق خوردن است. برگی زرین که در روزهایی شیرین، نویدبخش آینده‌ای است که ای‌پی‌بلاگ، آینه‌ی شادمانیم باشد و انعکاسی از حالی خوب.

امروز نخستین روز از دهه‌ی دوم عمر وبلاگ من است. دفتری از دست نوشته‌های گاه و بیگاه من، نوشتارهایی که گاه راوی داستانی ار تخیلم بوده‌اند و گاه روایتی از خاطراتی که تنها به مدد این دفتر کوچک، برای همیشه ماندگار شده‌اند. هر نوشته در ای‌پی‌بلاگ، تجسمی از روایتی است که روزگاری ذهنم را به خود مشغول کرده بوده است. گاه تلخ مثل روزهای نخستین و گاه شیرین مثل همین روزها. از غم و شادی من همیشه ردی در این نوشته‌ها بوده و هست و چه مبارک روزی است، امروزی که نوشتارهای من، شادتر از همیشه هستند.

نوشتن از امروز، روزی که ای‌پی‌بلاگ ۱۰ ساله می‌شود را می‌توانم تا بی‌نهایت ادامه دهم اما واقعیت این است که همه چیز را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد:

ای‌پی‌بلاگ تولدت مبارک…

+ «۱۰ سال با ای‌پی‌بلاگ، ۱۰ سال حسِ خوبِ نوشتن» دومین بخش از مجموعه نوشته‌های دهمین سالگرد تأسیس ای‌پی‌بلاگ است. برای دنبال کردن این نوشته‌ها اینجا را ببینید. بخش‌های بعدی این مجموعه در روزهای آینده در ای‌پی‌بلاگ منتشر خواهد شد. همچنین بخش‌های قبلی این مجموعه نیز در ادامه آورده شده است:

درست یا غلط؛ دیالوگ منتخب از سریال سوتس

 

دیدگاهتان را بنویسید