خانواده گلکسی اس۲۱؛ رونمایی نسل جدید پرچمداران سامسونگ

You are currently viewing خانواده گلکسی اس۲۱؛ رونمایی نسل جدید پرچمداران سامسونگ

همزمان با آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی، خانواده پرچمداران جدید سامسونگ، گلکسی اس۲۱، گلکسی اس۲۱ پلاس و گلکسی اس۲۱ اولترا رونمایی شدند. سامسونگ در رویداد جعبه گشایی خانواده گلکسی اس۲۱ این سه گوشی را به طور رسمی معرفی کرد.

نخستین موردی که در مراسم رونمایی از پرچمداران سامسونگ توجهات را به خود جلب کرد، کاهش قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ نسبت به سال گذشته است. سامسونگ امسال رویکردی مشتری محور به محصولاتش داده است و با کاهش ۲۰۰ دلاری قیمت گلکسی اس۲۱ و گلکسی اس۲۱ پلاس سعی در جلب نظر طیف وسیع‌تری از مشتریان دارد.

قیمت گلکسی اس۲۱، گلکسی اس۲۱ پلاس و گلکسی اس۲۱ اولترا به ترتیب از ۷۹۹، ۹۹۹ و ۱۱۹۹ آغاز می‌شود. این قیمت‌ها که نسبت به سال قبل و مدل‌های خانواده گلکسی اس۲۰ با کاهش روبرو شده‌اند نشانگر تلاش سامسونگ برای جلب رضایت مصرف کنندگان است، البته نباید فراموش کنیم که کاهش قیمت محصول یعنی کاهش پیشرفت‌های آن و این مسئله در مشخصات دو مدل گلکسی اس۲۱ و گلکسی اس۲۱ پلاس مشخص است. در سوی مقابل اگر به دنبال یک گوشی بی‌رقیب هستید، گلکسی اس۲۱ اولترا می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

تغییرات در خانواده گلکسی اس۲۱

بحث در مورد مشخصات فنی و پیشرفت‌های این سری از پرچمداران سامسونگ نیاز به زمان زیادی دارد، از این رو می‌توانید ویدئوی فوق که بررسی اولیه خانواده گلکسی اس۲۱ است را مشاهده کنید.اگر فرصت تماشای ویدئو را ندارید، اینفوگرافیک‌های زیر در یک نگاه خلاصه‌ای از مشخصات گلکسی اس۲۱، گلکسی اس۲۱ پلاس و گلکسی اس۲۱ اولترا را نمایش می‌دهند.

به طور خلاصه هم اگر بخواهیم مهم‌ترین تغییرات این خانواده را بیان کنیم، حذفیات آن است! هدفون، شارژر و البته امکان افزایش حافظه با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی در این مجموعه از گوشی‌ها حذف شده است. با این حال تغییرات ظاهری در جهت بهبود تجربه کاربری و نیز استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس در کنار استفاده از تراشه پیشرفته اسنپدراگون ۸۸۸ با مودم ۵G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را هم می‌توان نقاط قوت اصلی خانواده گلکسی اس۲۱ به حساب آورد.

یکی از ویژگی‌های جدید در سری پرچمداران اس، افزوده شدن امکان استفاده از قلم نوری (S Pen) به گلکسی اس۲۱ اولترا است. سامسونگ برای نخستین بار امکان استفاده از قلم را به خانواده گلکسی اس آورده است. قابلیتی ویژه که از پرچمداران سری نوت به این دسته از پرچمداران به ارث رسیده است.

مشخصات گلکسی اس۲۱ اولترا

مشخصات گلکسی اس21 اولترا

مشخصات گلکسی اس۲۱ و گلکسی اس۲۱ پلاس

مشخصات گلکسی اس21 و گلکسی اس21 پلاس

منابع: Engadget و GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید