نمایشگر Dell C7017T جایگزین تخته های سیاه و سفید کلاس ها

You are currently viewing نمایشگر Dell C7017T جایگزین تخته های سیاه و سفید کلاس ها

دل با معرفی نمایشگر لمسی جدیدش گام دیگری را برای منسوخ کردن تخته های سیاه و سفید کلاس های درس برداشت. Dell C7017T نمایشگری لمسی ۷۰ اینچی با قابلیت ۱۰ لمس همزمان، استفاده همزمان از دو قلم برای نوشتن و کیفیت تمام اچ دی ۱۰۸۰p است. هرچند هنوز در اکثر کشورها در کلاس های درس از وایت بُرد استفاده می شود اما غول های فناوری در سال های اخیر مدارس و دانشگاه ها را هدف قرار داده اند و در آینده نه چندان دور شاهد ورود این نمایشگرها به کلاس های درس خواهیم بود.

دل با معرفی این نمایشگر در واقع به جنگ مایکروسافت نیز رفته است، هرچند Dell C7017T تنها یک نمایشگر است و برای استفاد به رایانه نیازمند است اما این نمایشگر را می توان رقیبی جدید برای مایکروسافت Surface Hub دانست. Surface Hub در واقع رایانه All in one غول پیکری است که در دو مدل با نمایشگرهای ۸۴ اینچی ۴K و ۵۵ اینچی اچ دی تولید می شود. مهمترین مزیت  Dell C7017T قیمت ۵۰۰۰ دلاری آن است که در مقابل نرخ ۲۲۰۰۰ و ۹۰۰۰ دلاری Surface Hub بسیار پایین تر است.

در هر حال هر دوی این محصولات برای ورود به محیط های تحصیلی راهی طولانی را در پیش دارند و به نظر نمی رسد به این زودی ها شاهد ورود این نمایشگرها به مدارس و دانشگاه ها باشیم.

نمایشگر دیواری  70 اینچی Dell C7017T

نمایشگر دیواری Dell C7017T

دیدگاهتان را بنویسید