از کار افتادن برخی از آیفون و آیپد پروها پس از نصب iOS 10

You are currently viewing از کار افتادن برخی از آیفون و آیپد پروها پس از نصب iOS 10

تنها چند ساعت پس از انتشار نسخه‌ی نهایی سیستم عامل همراه اپل، iOS 10 ، تعدادی از کاربران از مشکلات ناشی از نصب این به روز رسانی خبر داده‌اند. فقط یک ساعت پس از انتشار نسخه‌ی جدید آی او اس، تعدادی از دارندگان آیفون، در شبکه‌های مختلف اجتماعی نسبت به از کار افتادن تلفن‌هایشان پس از به روز رسانی اعتراض کردند. در واقع گوشی‌ها نه تنها به روز نشده بلکه دچار مشکل شده و در فرآیند بازنشانی-به روز رسانی (update-restore) باقی مانده است.

البته مشکل فقط به گوشی‌های آیفون ختم نمی‌شود و دارندگان تبلت‌های آیپد پرو هم از عدم کارکرد تبلت‌هایشان پس از به روز رسانی خبر داده‌اند. به عنوان مثال برایانا وو، یکی وبلاگ نویسان و توسعه دهندگان بازی مشهور، با انتشار متن زیر در توییتر (با نام کاربری @Spacekatgal)، مشکلات ناشی از به روز رسانی تبلت و گوشی‌اش را بیان کرده است و از دارندگان محصولات اپل خواسته iOS 10 را نصب نکنند.

Do not install iOS 10. It’s also bricked my iPad Pro. iPhone 6S Plus will require PSU wipe. No access to calls, email, or calendar today.

اپل: مشکل به روز رسانی iOS 10 حل شده است

از طرفی اپل هم با انتشار بیانیه‌ای این مشکلات را تأیید کرده و از رفع آن‌ها خبر داده است. متن بیانیه‌ی اپل به شرح زیر است:

«در ساعات اولیه آغاز فرآیند به روز رسانی نرم افزار، مشکلی مختصر، برای شمار کمی از کاربران به وجود آمده است. مشکل به سرعت حل شده و ما از آن دسته از کاربران معذرت خواهی می‌کنیم. کسانی که این مشکل را داشته‌اند برای تکمیل به روز رسانی باید به آیتونز متصل شوند و یا برای دریافت کمک با AppleCare تماس بگیرند.»

دیدگاهتان را بنویسید