مشخصات تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S + گالری تصاویر

You are currently viewing مشخصات تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S + گالری تصاویر

پس از حدس و گمان های بسیار درباره Samsung Galaxy Tab S ، بالاخره شرکت سامسونگ اطلاعات و تصاویر جدیدی از این تبلت را منتشر کرده است. مشخصاتی که مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تبلت جدید را معرفی می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌های Galaxy Tab S

اولین ویژگی این تبلت نازکی آن است، قطر ۶٫۶ میلی متری همراه با وزن ۴۶۵ گرمی این تبلت را در دست نازک ترین و سک ترین تبلت های جهان قرار داده است.

ویژگی دیگر این تبلت قابلیت remote PC است که همانطور که از نامش بر می آید ، نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی از راه دور به رایانه شخصی از طریق Wi-Fi و یا سایر راه های اتصال می دهد . همچنین این تبلت قابلیت اتصال (sync ) به گوشی های Galaxy S را دارد که به کمک آن می توانید مستقیما تماس ها را از طریق تبلت پاسخ دهید.

نمایشگر AMOLED با سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰ می باشد ، پردازشگر هشت هسته ای Exynos 5420 ، حافظه رم ۳ گیگابایتی ، دوربین اصلی ۸ و جلویی ۲٫۱ مگاپیکسلی ، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و قابلیت ارتقا از طریق حافظه جانبی microSD  همراه با سیستم عامل Android 4.4.2 KitKat مشخصات این تبلت را تشکیل می دهد.

انتظار می رود این تبلت تا پایان این ماه برای خرید در دسترس باشد.
مشخصات تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S مشخصات تبلت جدید سامسونگ Galaxy Tab S مشخصات تبلت جدید سامسونگ Samsung Galaxy Tab S مشخصات تبلت جدید سامسونگ Samsung Galaxy Tab S Samsung Galaxy Tab Sمشخصات تبلت جدید سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید