Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition پیشنهاد المپیکی سامسونگ

You are currently viewing Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition پیشنهاد المپیکی سامسونگ

شرکت سامسونگ از دیروز فروش مدل مخصوص المپیک گوشی S7 Edge با نام Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition را آغاز کرد. نسخه ی جدیدی از پرچمدار سامسونگ که مختص المپیک ۲۰۱۶ ریو طراحی و تولید شده است.

تفاوت اصلی این مدل با lدل اصلی Galaxy S7 edge طراحی ظاهری، رابط کاربری و اپلکیشن های پیش فرضی است که روی آن نصب شده است. نسخه المپیکی Galaxy S7 edge تنها در یک رنگ آبی متمایل به سیاه طراحی شده است که رنگ های موجود در پنج حلقه المپیک، آبی، زرد، سبز، قرمز و مشکی برای تزیین آن در بخش های مختلف بدنه گوشی استفاده شده است. رابط کاربری این گوشی نیز با استفاده از نمادهای المپیک ریو، طراحی شده است و آیکن های آن متفاوت با آیکون های رابط کاربری معمول سامسونگ است. همچنین سامسونگ به صورت پیشفرض تعدادی نرم افزار ورزشی و سلامت را نیز روی آن نصب کرده است.

Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition هر کشور ۲۰۱۶ تا!

سامسونگ اعلام کرده این گوشی تنها در کشورهای امریکا، برزیل، چین، کره جنوبی و آلمان به فروش خواهد رسید و تعداد این گوشی در هر کشور نیز محدود است. بنا بر اعلام سامسونگ، در هر کشور تنها ۲۰۱۶ عدد ار  از این گوشی در هر کشور تنها ۲۰۱۶ عدد از Galaxy S7 edge Olympic Games Limited Edition به فروش خواهد رسید. این گوشی که از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با نسخه اصلی Galaxy S7 edge ندارد، در امریکا با قیمت ۸۵۰ دلار به فروش می رسد.

مدل المپیکی Galaxy S7 edge

دیدگاهتان را بنویسید