Samsung Galaxy S6 با حافظه رم ۴ گیگابایتی می آید

You are currently viewing Samsung Galaxy S6 با حافظه رم ۴ گیگابایتی می آید

سکوت خبری شرکت سامسونگ درباره جزئیات سخت افزاری پرچم دار جدیدش Samsung Galaxy S6 ، راه را برای بالا گرفتن شایعات و افزایش حدس و گمان ها باز گذاشته است. در آخرین خبرهای درز کرده از یک بخش صنعتی همکار سامسونگ حاکی از این است که این گوشی دارای حافظه رم ۴ گیگاباتی است.
هرچند پیش از این، بسیاری از شایعات مبنی بر استفاده از رم ۳ گیگابایتی در این گوشی بود اما حالا و با مشخص شدن ۴ گیگابایتی بودم رم ال جی G3، بعید است سامسونگ اس۶ را با رمی کمتر از آن معرفی کند.
از دیگر اطلاعات درز کرده درباره پرچم دار کهکشانی های سامسونگ می توان به استفاده از یکی از  چیپست های Snapdragon 810 یا Exynos 7420 chipset، نمایشگر ۵٫۵ اینچی QHD با سایز ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل، دوربین اصلی ۲۰ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و نیز نسخه ای مشابه Edge  با نمایشگر منحنی اشاره کرد.
سامسونگ نشان داده علاقه چندانی برای انتشار جزئیات سخت افزاری Samsung Galaxy S6 ندارد و به همین دلیل برای آگاهی از جزئیات دقیق تر این گوشی هوشمند دسته کم باید تا نمایشگاه موبایل MWC در بارسلون صبر کنیم چراکه گفته می شود سامسونگ همچون HTC در حال آماده سازی یک رویداد تبلیغاتی بزرگ در این نمایشگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید