اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی Samsung Galaxy Note7 منتشر شد

You are currently viewing اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی Samsung Galaxy Note7 منتشر شد

در حالی که کمتر از یک هفته زمان تا رونمایی Samsung Galaxy Note7 باقی مانده است، شرکت سامسونگ اولین ویدیوی تبلیغاتی این فبلت قدرتمند را منتشر کرد. کلیپی که برای اولین بار در شبکه های تلویزیونی کشور کره و وبسایت یوتیوب به نمایش درآمد.

تبلیغی که نه تنها هیچ اطلاعات جدیدی درباره Samsung Galaxy Note7 به ما نمی دهد بلکه تصویری از این فبلت را هم به نمایش نمی گذارد! شاید تنها نکته مهم در این ویدیو تأیید برخی قابلیت ها نظیر اسکنر اثر انگشت و ضد آب بودن است که پیش تر در اخبار منتشر شده بود.

اسکنر عنبیه چشم حلقه مفقوده در تبلیغ Samsung Galaxy Note7

ظاهراً Samsung Galaxy Note7 دارای اسکنر اثر انگشتی است که بنا بر یک گواهی ثبت اختراع شرکت سامسونگ، قابلیت باز کردن سریع قفل گوشی را دارد. هرچند یکی از نکات کلیدی در اخبار و شایعات پیرامون این فبلت ۵٫۸ اینچی، اسکنر عتبیه چشم است که گفته می شود قادر به باز کردن قفل گوشی در ۲۲ صدم ثانیه را داراست. متأسفانه در این ویدیو هیچ اشاره ای به این قابلیت نشده است.

بنا بر اطلاعاتی که سامسونگ منتشر کرده است، Galaxy Note7 دارای تآییدیه IP68 است و این فبلت اولین مدل ضد آب در سری Note سامسونگ است. بر همین اساس Galaxy Note7 قادر است مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱٫۵ متری (۵ فوت) دوام بیاورد و به کارش ادامه بدهد.

در این ویدیو به نام جدیدترین مدل سری Note نیز اشاره می شود، نامی که قاعدتاً باید ۶ باشد، اما به گفته اکثر منابع، با توجه به جایگزینی Galaxy S6 در برخی از مناطق جهان به جای Note 5، نام Galaxy Note7 برای این گوشی مورد تأیید است.

Samsung Galaxy Note7 دوم آگوست سال جاری در رویدادی که در نیویورک برنامه ریزی شده است، رونمایی خواهد شد. تاریخی که در این ویدیو هم تأیید شده است. این مراسم به صورت آنلاین در وبسایت رسمی سامسونگ پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید