BBC Sport 360 اپ مشاهده ۳۶۰ درجه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو

You are currently viewing BBC Sport 360 اپ مشاهده ۳۶۰ درجه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو

BBC Sport 360 نام یک سرویس خاص است که فرصت تماشای ۳۶۰ درجه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو را به صورت زنده و مستقیم، برای هواداران و بینندگان ایجاد می کند. با BBC Sport 360 شما در مرکز تمامی رویدادها و مسابقات قرار می گیرید و می توانید حضور در ورزشگاه های المپیک را تجربه کنید.

تنها یک روز به آغاز رسمی المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی مانده است و رسانه های جهان یکی پس از دیگری برنامه هایشان برای پوشش خبری بزرگترین رویداد ورزشی جهان را معرفی می کنند. شبکه بی بی سی هم مثل سایر رسانه ها، نظیر توییتر،گوگل و یوتیوب، با معرفی این اپلیکیشن ویژه، تجربه ای خاص از مشاهده مسابقات را به کاربران وعده داده است. تجربه ای هیجان انگیز و جذاب که به گفته بی بی سی با گستره ی وسیعی از هدست های واقعیت مجازی (VR) ارزان قیمت قابل مشاهده است. در حال حاضر در بازار ایران هدست هایی با قیمت های حدود ۱۰۰ هزار تومان و حتی کمتر نیز موجود است، شاید این میزان هزینه برای تماشای ۳۶۰ درجه مسابقات المپیک، چندان هم بالا نباشد.

به هر حال برای مشاهده ۳۶۰ درجه مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو، کافی است اپلیکیشن BBC Sport 360 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، یک هدست واقعیت مجازی ارزان قیمت فراهم کنید و لذت حضور در مراسم افتتاحیه، ورزشگاه های محل مسابقات، تماشای مسابقات و اختتامیه را تجربه کنید.

BBC Sport 360

ویژگی های کلیدی BBC Sport 360

  • پوشش زنده و ۳۶۰ درجه ۱۰۰ ساعت از مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو
  • پوشش چند دوربینه مسابقات برای مشاهده اتفاقات از زوایای مختلف
  • بسته ی ویدیویی ۳۶۰ درجه روزانه از رویدادهای مهم روز قبل
  • قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوهای ۳۶۰ درجه با سایر کاربران اپلیکیشن
  • اعلام هشدار (Notification) زمانی که رویدادی به صورت زنده در حال پخش است و یا بسته ی ویدیویی رویدادهای مهم منتشر شده
  • تماشای ۳۶۰ درجه المپیک با طیف وسیعی از هدست های واقعیت مجازی ارزان قیمت

این نرم افزار برای هر دو سیستم عامل اندروید (نسخه ۴٫۱ و بالاتر) و iOS (نسخه ۸٫۰ و بالاتر) در دسترس قرار دارد و از فروشگاه گوگل پلی (اینجا) و آیتونز (اینجا) قابل دریافت است. برنامه زمانی پخش زنده رویدادهای المپیک ۲۰۱۶ ریو در این نرم افزار در صفحه ی دانلود آن موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید