جدیدترین تریلر و اخبار فیلم Transformers: The Last Knight

You are currently viewing جدیدترین تریلر و اخبار فیلم Transformers: The Last Knight

حدود دو ماه به اکران پنجمین قسمت از مجوعه فیلم‌های اکشن علمی تخیلی تبدیل‌شوندگان با نام  Transformers: The Last Knight باقی مانده است و سازندگان این فیلم محبوب تریلری جدید از فیلم را منتشر کرده‌اند. Transformers: The Last Knight روایتی دیگر از نبرد خوبی‌ها و بدی‌ها در دنیایی تخیلی است که در آن زمین بار دیگر میزبان نبرد انسان‌ها و تبدیل‌شوندگان است.

آخرین ساخته‌ی مایکل بِی، با نبردی آغاز می‌شود که آپتیموس پرایم، رهبر نام آشنای آتوبات‌ها در آن غایب است و انسان‌ها به تنهایی در مقابل تبدیل‌شوندگان مهاجم به نبرد می‌پردازند. در همین زمان،‌ گروهی از انسان‌ها نیز به دنبال یافتن دلیل بازگشت تبدیل‌شوندگان به زمین هستند. مانند همه‌ی قسمتهای قبلی، این قسمت هم پر است از جلوه‌های ویژه جذاب، نبرد‌های پیاپی و داستان‌های کوتاه اما عاشقانه‌ی قهرمانان فیلم.

بازیگران Transformers: The Last Knight

مانند قسمت قبل Transformers: Age of Extinction،‌ مارک والبرگ در نقش کید ییگر، قهرمان اصلی انسان‌ها است و نبرد علیه مهاجمین را رهبری می‌کند. بازگشت چند چهره‌ی محبوب سه قسمت اول مجموعه، نظیر ترسی گیبسون در نقش رابرت اپس، جاش دوهامل در نقش ویلیام لنوکس و جان تورتورو در نقش سیمور سیمونز، که در قسمت چهارم حضور نداشتند؛ در کنار اضافه شدن آنتونی هاپکینز در نقش سِر ادموند بورتون و لارا هادک در نقش پروفسور ویویان ومبلی، خبر از داستانی پر هیجان در Transformers: The Last Knight می‌دهد.

بیشتر بخوانید:  آخرین تریلر رسمی فیلم سینمایی Fast and Furious 8

حضور آنتونی هاپکینز بازیگر مشهور و البته پر افتخار جهان در این قسمت از مجموعه فیلم‌های تبدیل‌شوندگان، دستِ کم برای خود من بسیار جذاب است. او که به خاطر بازی در فیلم سکوت بره‌ها موفق به کسب جایزه اسکار شده است،‌ فهرستی بلند بالا از نامزدی و کسب جوایز معتبر بازیگری جهان نظیر سه جایزه‌ی بفتا و دو جایزه‌ی امی را در کارنامه دارد. بازی زیبا و درخشان او در سریال وست‌ورلد هم در سال گذشته،‌ عاملی برای شهرت و محبوبیت این سریال بود.

اکران فیلم Transformers: The Last Knight از ۲۲ ژوين در سینماهای جهان آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید