جدیدترین خبرها و اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

You are currently viewing جدیدترین خبرها و اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

شبکه‌ی تلویزیونی HBO، سازنده‌ی سریال محبوب بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، اولین تریلر رسمی فصل هفتم این سریال را منتشر کرد. هرچند این تریلر، حاوی هیچ تصویری از فصل جدید نیست، اما دست کم روند داستانی فصل جدید را مشخص می‌کند. داستانی که نیکولای کاستر-والدو، بازیگر نقش جیمی لنیستر، خواسته یا ناخواسته بخش‌هایی از آن را گفت.

تریلر رسمی فصل هفتم و مصاحبه کاستر-والدو

نیکولای کاستر-والدو در مصاحبه با The Daily Beast درباره‌ی خط داستانی فصل هفتم توضیحاتی داد که گوشه‌هایی از داستان فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را نمایان می‌کند. او در بیان رابطه‌ی جیمی با خواهرش ملکه سرسی گفت:

او شبیه به برادر یا خواهرش نیست، اما او تمام عمرش را در میادین جنگ گذرانده است و نقاط ضعف و عشق‌های بی قید و شرط افراد را می‌فهمد.

نیکولای کاستر-والدو درباره‌ی آینده‌ی جیمی گفت:

او باید گام پیش بگذراد و جای پدرش را بگیرد… وای، فکر کنم چیزی از داستان فصل هفتم لو دادم! واقعاً دارم چه کار می‌کنم؟

بازیگر نقش جیمی لنیستر در ادامه اضافه کرد:

ما عمیقاً در داستان فرو رفته‌ایم و حالا همه‌ی ما که در تمام داستان در سفر بوده‌ایم، به بازی نهایی رسیده‌ایم، و واقعاً می‌خواهیم واقعیت را بدانیم. (در این شرایط) هر صحنه و هر لحظه‌ به شکل مسخره‌ای مهم است.

بیشتر بخوانید:  25 تیر 96؛ تاریخ رسمی پخش اولین قسمت فصل هفت بازی تاج و تخت

برای کسانی که به شکل حرفه‌ای این سریال را دنبال می‌کنند و از طرفداران همیشگی سریال بازی تاج و تخت هستند، حرف‌های نیکولای کاستر-والدو و حتی اولین تریلر رسمی فصل هفتم حاوی نکته‌ی جدیدی نبود. اما صحبت‌های او درباره‌ی نزدیک شدن به آخرین بازی و نیز ارتباط او با خواهر تاج دارش، تأییدی بود بر خبرهای نزدیک بودن پایان سریال بازی تاج و تخت و نیز نقش پر رنگ ارتباط او با خواهرش در داستان‌های فصل هفتم.

پخش تلویزیونی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت از ۲۵ تیر امسال آغاز می‌شود و بر خلاف فصول پیشین، این فصل هفت قسمت، با زمانی طولانی‌تر از فصل‌های قبلی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید