واکنش‌ها به اعلام پایان کار آرسن ونگر در آرسنال/ بخش اول: بازیکنان

You are currently viewing واکنش‌ها به اعلام پایان کار آرسن ونگر در آرسنال/ بخش اول: بازیکنان

کمتر از یک هفته از اعلام رسمی اتمام همکاری آرسن ونگر سرمربی بزرگ باشگاه آرسنال در پایان همین فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا می‌گذرد. خبری که عنوان کوتاهی از آن را در بخش روزنامه نوشتم و شرح مفصلی از آن را هم در پایان فصل خواهم نوشت. در این میان اما در روزهای گذشته بازار واکنش‌ها به خروج آرسن ونگر از آرسنال گرمِ گرم بوده و رسانه‌ها و اشخاص مختلف واکنش‌های بسیاری به این خبر داشته‌اند. واکنش‌هایی که همگی یک وجه مشترک دارند؛ احترام به اسطوره‌ی مربیگری آرسنال و لیگ برتر انگلستان. در ادامه برخی از واکنش‌ها به جدایی ونگر از آرسنال را می‌خوانید، واکنش‌های بازیکنان او، همکاران او و باشگاه‌های رقیب او.

در بخش اول از این مجموعه به واکنش‌های بازیکنان فوتبال به اعلام این خبر می‌پردازیم. جالب است بدانید در این سال‌ها بیش از ۲۲۰ بازیکن فوتبال زیر نظر آرسن ونگر کار کرده‌اند. بازیکنانی که بسیاری از آن‌ها به لطف هدایت این مربی بزرگ به ستاره تبدیل شده‌اند.

واکنش بازیکنان به رفتن آرسن ونگر از آرسنال

دیدن روزی که این مرد بزرگ از باشگاه می‌رود بسیار غم انگیز است اما از سویی دیگر جای خوشحالی نیز دارد که راه خروجی به او داده شده که لیاقتش را داشت. این روزها کار او و تیم سخت شده بود. امیدوارم از بازی یکشنبه در مقابل وست‌هام، هواداران به ورزشگاه بروند و نه فقط او را در یکی از آخرین بازی‌های خانگی تیم ببینند و از تیم حمایت کنند، بلکه وداعی شیرین را برای او رقم بزنند. من انتظار رفتنش را نداشتم، او دلایل خودش را داشته، اما برای من عجیب بود.
– تیری هانری، اسطوره‌ی باشگاه آرسنال

 

به شخصه روز سختی برای من است، من برای همیشه مدیون این مرد خواهم بود. کسی که به من ایمان داشت و فرصت پیشرفت داد. از تو بابت همه‌ی خاطرات و جوایز ممنونم رییس.
– هکتور بیرین، مدافع راست آرسنال

 

رییس، همین چند روز پیش بود که در مورد تأثیر بزرگ شما بر پیشرفت من در دوران ورزشیم صحبت می‌کردیم. شما به من آموختید که چگونه رهبر و کاپیتان بزرگی باشم. امرورز، روزی احساسی برای همه‌ی ما تفنگداران (لقب آرسنالی‌ها) است، شما همه چیز را به باشگاه دادید و من خوشحالم که بخشی از ماجراجوییتان بودم. تشکر ویژه‌ی من برای شما، آرسن.
– پر مرتساکر، کاپیتان آرسنال

 

چیزی جز ادای احترام برای مردی که مرا در ۱۶ سالگی به این باشگاه آورد، ندارم. بابت همه‌ی حمایت‌هایت در این سال ممنونم و برایت بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم.
– تئو ولکات، بازیکن سابق آرسنال

بیشتر بخوانید:  رونمایی از مجسمه تیری هانری توسط باشگاه آرسنال

من همواره شما را به عنوان پدر فوتبالیم می‌بینم و تحت هدایت شما شانس رشد به عنوان یک مرد و یک بازیکن را داشتم. برای همیشه از شما ممنونم و بهترین‌ها را در مراحل بعدی زندگیتان آرزو می‌کنم.
– رابین فان پرسی، مهاجم سابق آرسنال

 

روزی غم‌انگیز برای آرسنال با خروج آرسن، آیا حالا به او احترامی که لایقش هست را خواهیم گذاشت؟
– دیوید سیمن، دروازه‌بان سابق آرسنال

 

https://www.instagram.com/p/Bhyb6xEFYEz/?taken-by=cescf4bregas

https://www.instagram.com/p/BhyZXKRlFac/?taken-by=tonyadamsofficial

 

https://www.instagram.com/p/BhytIfMHO5Y/?taken-by=therealbac

متون، برگردان بخشی از پیام‌های جمع آوری شده در وبسایت The Short Fuse است.

 

دیدگاهتان را بنویسید