پایان فصل هفتم سریال Suits ؛ پایان کار ریچل و مایک، آغاز راه جسیکا

You are currently viewing پایان فصل هفتم سریال Suits ؛ پایان کار ریچل و مایک، آغاز راه جسیکا

با پخش متوالی قسمت‌های ۱۵ و ۱۶ سریال Suits، فصل هفتم سریال Suits هم به پایان رسید و شبکه‌ی USA فصل دیگری از سریال محبوبش را به روی آنتن برد.

توجه: متن زیر حاوی نکاتی است که داستان سریال را لو می‌دهد.

نگاهی به فصل هفتم سریال Suits

آخرین قسمت‌های فصل هفتم سریال Suits روایتی متفاوت وسریع از اتفاقاتی بود که آینده‌ی سریال را رقم خواهد زد. اتفاقاتی که برخی قابل پیش‌بینی بودند و برخی هم غیر منتظره. ازدواج مایک و ریچل، خروج آن‌ها از شرکت و آغاز ماجراجویی جدید در سیاتل، ورود رابرت زین به شرکت اسپکتر-لیت و شراکت او با هاروی و لوییس، ادامه‌ی روند پر تلاطم رابطه‌ی هاروی و دانا، نمایش گوشه‌ای از داستان زندگی جسیکا در شیکاگو و ادامه‌ی رابطه‌ی لوییس و شیلا، مهم‌ترین اتفاقات چند قسمت پایانی فصل هفتم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:  100 قسمت با سریال Suits ؛ کمدی زندگی وکلایی بسیار جدی!

اتمام همکاری پاتریک جی.آدامز و مگان مارکل

شاید مهم‌ترین و تأثیرگذارترین اتفاق فصل هفتم، خروج مایک راس (با بازی پاتریک جی.آدامز) و ریچل زین (با بازی مگان مارکل) بود. اتفاقی که البته قابل پیش بینی بود و پایان همکاری این دو بازیگر با سریال پیش از نیز به طور رسمی تأیید شده بود. داستان ریچل و مایک بالاخره به پایان خود رسید و با ازدواج این دو، ماجراهای عاشقانه‌ی آن‌ها وارد فضای جدیدی شد، فضایی جدید که با آغاز شغلی جدید و رویایی در سیاتل همراه شد. روندی ساده و صریح که مایک و ریچل را به چیزی که همواره می‌خواستند، یعنی کمک به مردم کم درآمد رساند و راه را برای ماجراجویی جدید آن‌ها باز کرد. نبود مایک و ریچل در فصل بعدی، شاید یکی از مشکلات اساسی سریال باشد، بازیگران محبوبی که طرفداران بسیاری دارند و قطعاً هواداران در فصول بعدی دلتنگشان خواهند شد.

امشب آخرین قسمتی که من در سریال Suits بازی می‌کنم پخش خواهد شد. عجیب و غریب است. امیدوارم مأیوستان نکند. از همه‌ی کسانی که در این ۷ سال شیرین مخاطب من بودند تشکر می‌کنم. امیدوارم از دیدن سریال لذت ببرید. می‌دانم که لذت خواهید برد. به سلامت!
توییت پاتریک جی.آدامز پیش از پخش آخری قسمت فصل هفتم سریال Suits

زین-اسپکتر-لیت

شاید یکی از غیر منتظره‌ترین اتفاقات فصل هفتم، ورود رابرت زین (با بازی وندل پیرس) به شرکت اسپکتر-لیت باشد. شرکتی که خروج جسیکا پیرسون (با بازی جینا تورس) کار دستش داد و تا مرز نابودی برد، با کمک رابرت سر پا ماند و حالا او نیز یکی از شراکای اصلی شرکت است، شرکتی که دیگر پیرسون-اسپکتر-لیت نیست، بلکه زین-اسپکتر-لیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:  دیالوگ منتخب / سریال سوتس / فصل 2، قسمت 13: اهمیت

جسیکا و آغاز روزگار سیاست مداری

یکی دیگر از اتفاقات قابل پیش‌بینی سریال، نمایش گوشه‌ای از داستان زندگی جسیکا در شیکاگو بود. همانطور که می‌دانید، ساخت سریالی انشعابی از Suits بر اساس شخصیت محبوب جسیکا تأیید شده و از این پس داستان جسیکا در سریال مخصوص خودش روایت می‌شود. داستانی که دیگر درباره‌ی وکالت و حقوق نیست و اینبار چالش‌های سیاسی است که جسیکا را به خود مشغول خواهد کرد.

داروی!

داستان دانا پالسون (با بازی سارا رافرتی) و هاروی اسپکتر (با بازی گابریل مکت) هم آهسته اما پیوسته در فصل هفتم ادامه پیدا کرد. داستانی که شاید کمی نامأنوس باشد و کمی هم کند، اما بخش مهمی از روند سریال در این ۷ فصل را به خود اختصاص داده است و به نظر می‌رسد در فصل هشتم هم نقشی کلیدی داشته باشد. رابطه‌ای عجیب که نه حضور پائولا آگارد (با بازی کریستیانا کول) و نه بازگشت اسکاتی (با بازی ابیگل اسپنسر) آن را تخریب نکرد. داروی هنوز هم ادامه دارد…

بیشتر بخوانید:  معرفی سریال Person of Interest ؛ نهایت هیجان در فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و جذاب

عاشقانه‌ی لوییس-شیلا

روایت عاشقانه‌ی لوییس لیت (با بازی ریک هافمن) و شیلا سز (با بازی ریچل هریس) اما تندتر از هاروی و دانا پیش می‌رود. بنا بر اعلام رسمی سازندگان سریال، ریچل هریس در فصل هشتم به عنوان بازیگر اصلی وارد سریال می‌شود و همین موضوع تأیید می‌کند که ارتباط لوییس و شیلا اینبار پایدار خواهد بود و نقشی مهم در فصل بعدی ایفا می‌کند.

فصل هشتم سریال suits

از فصل هشتم Suits چه می‌دانیم؟

فصل هشتم سریال Suits با تغییر مهم آغاز می‌شود، افزوده شدن دو بازیگر جدید به نقش‌های اصلی، ریچل هریس در نقش شیلا سز و کاترین هیگل در نقش سامانتا ویلر. سامانتا ویلر وکیلی جاه طلب است که قصد دارد به سرعت پله‌های ترقی را طی کند و همین موضوع چالشی برای هاروی و لوییس خواهد شد. از سویی دیگر امکان بازگشت مگان مارکل به عنوان بازیگر مهمان و پاتریک جی.آدامز به عنوان بازیگر مهمان و کارگردان در فصل بعدی رد نشده است.

بنابر مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی رسمی بازیگران سریال، فیلم برداری فصل هشتم سریال Suits آغاز شده و زمان پخش فصل بعدی نیز ماه جولای سال جاری میلادی اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید