نوروز ۹۸ بر شما مبارک

You are currently viewing نوروز ۹۸ بر شما مبارک

یکسال دیگر هم گذشت. سال ۹۷ با همه‌ی تلخی وشیرینی‌ها به تاریخ پیوست و نوروز ۹۸ آغاز شد. زمستان رفت و بهار آمد، سفیدی برف رفت و سرسبزی آمد و مرگ رفت و زندگی آمد. گردش ایام رو به تغییر نهاده است و با پایان سرمای زمستان، لطافت یهار آغاز شده است.

شاید کلیشه باشد و شاید رسمی زیبا، اما هر چه که هست، ما سالی یکبار فرصت داریم تا به گذشته نگاه کنیم، از تجربه‌ها عبرت بگیرم و آینده‌ای را در ذهن خود تجسم کنیم که می‌خواهیم به آن دست یابیم. برای رسیدن به آرزوها تلاش کنیم و گام به گام به سوی موفقیت پیش برویم.

بیشتر بخوانید:  روز از نو ؛ نوروز 97 بر شما مبارک

نوروز ۹۸ برای خوشبختی

روزگار شکوفه‌های رنگارنگ، رودهای جاری، آسمان آبی، دشت‌های سرسبز و باران‌های بهاری در راه هستند و هیچ و چیز و هیچ کس نمی‌تواند مانع شادمانی و کامیابی شما شود. پس با امید و سرور همسفر شوید و به سوی روزهای زیبای خود پیش بروید. راهی را بپیمایید که باید طی کنید و شادمانی را مهمان بند بند وجود خود کنید. نوروز آغازی دوباره است.

بگذارید نوروز ۹۸ شروعی بر پایان غم‌ها باشد و زندگی خود را مالامال از عشق، مودت، مهربانی و کنار هم بودن بکنید. شاید امروز در تقویم زندگی، میلاد دوباره‌ی خوشبختی باشد و موفقیت‌ها، کامیابی‌ها، وصال‌ها و سرمستی‌ها ارمغان آن برای شما باشند.

در این لحظات زیبای بهاری و در این آغازین ثانیه‌های سال جدید، برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و از خداوند متعال می‌خواهم که نوروز ۹۸ را به بهترین نوروز زندگی شما بدل کرده و مسیر خوشبختی را بیش از پیش برای شما هموار نماید.

از این که یک سال دیگر هم در کنار من و وبلاگ کوچکم بودید هم کمال تشکر را دارم و امیدوارم این دوستی، سال‌های سال پایدار باشد.

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است
در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است
خیام

نوروز ۹۸ مبارک

دیدگاهتان را بنویسید