فصل نهم سریال Suits ؛ داستان از چه قرار است؟

You are currently viewing فصل نهم سریال Suits ؛ داستان از چه قرار است؟

بالاخره انتظارها به سر رسید و امشب اولین قسمت از فصل نهم سریال Suits که البته آخرین فصل این سریال نیز هست، به نمایش در خواهد آمد. سریالی که در ۹ سال گذشته طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و در عصری که بازی تاج و تخت و برکینگ بد در حال نمایش بودند، با نمایش بیش از ۱۲۰ قسمت، مخاطبان قابل توجهی را جذب کرده است. امشب اما اولین قسمت از آخرین فصل سریال سوتس، به روی آنتن خواهد رفت. فصلی ده قسمتی که پایان آن، پایان سریالی مهیج و جذاب است که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و دارد.

داستان این سریال حول زندگی شخصی و کاری گروهی از وکلا و کارکنان یک شرکت حقوقی روایت می‌شود. شرکتی که اعضای آن کم و بیش در رفاقت و رقابت با یکدیگر هستند و رازها و مشکلات خاص خودشان را دارند. داستان‌هایی که روند این سریال را شکل داده و اتفاقات آن را رقم می‌زنند. فضای کمدی و شوخی‌های شخصیت‌ها با هم، در کنار روند جدی داستان و دیالوگ‌های زیبا و تأثیرگذار، تجربه‌ای متفاوت از مشاهده‌ی سریال را برای مخاطبان به ارمغان می‌آورد.

و اما اصل مطلب!

بیشتر بخوانید:  دیالوگ منتخب / سریال سوتس / فصل اول، قسمت دوم: تفنگ

توجه: متن زیر حاوی نکاتی است که داستان سریال را لو می‌دهد.

هر آنچه از فصل نهم سریال Suits می‌دانیم

فصل نهم سریال Suits در حالی شروع می‌شود که سه شخصیت اصلی سریال مایک راس (با بازی پاتریک جی. آدامز)، ریچل زین (با بازی مگان مارکل) و جسیکا پیرسون (با بازی جینا تورس) در فصول گذشته از سریال جدا شده‌اند و هاروی اسپکتر (با بازی گابریل مکت)، دانا پالسون (با بازی سارا رافرتی) و لوییز لیت (با بازی ریک هافمن) در کنار بازیگرانی که در طی این فصول به سریال اضافه شده‌اند، کاترینا بنت (با بازی آماندا شول)، الکس ویلیامز (با بازی دولی هیل) و سامانتا ویلر (با بازی کاترین هیگل) داستان را ادامه می‌دهند.

داروی، عشقی برای تمام فصول!

داستان عاشقانه دانا و هاروی بالاخره به نتیجه رسید و پایان فصل هشتم، با آغاز رابطه‌ی عاشقانه‌ی هاروی و دانا همراه بود. داستانی که البته در فصل نهم ادامه خواهد داشت و احتمالاً به نتیجه نیز خواهد رسید. جمله‌ای که شبکه‌ی تلویزیونی USA برای تشریح فصل نهم نیز به کار برده است، توجه بیشتر به رابطه‌ی عاطفی شخصیت‌ها که داروی در رأس آن قرار دارد را تأیید می‌کند. شرح جمله: «زندگی شخصی شخصیت‌های اصلی ما عمیق‌تر از گذشته به نمایش در خواهد آمد.» البته این جمله برای زندگی شخصی لوییز و شیلا سز (با بازی ریچل هریس) نیز مفهوم بیشتری دارد. به هر حال به نظر می‌رسد که فصل نهم سوتس، بیش از پیش رمانتیک باشد و اتفاقات عاطفی نقش به سزایی در آن خواهند داشت.

به نظر من بینندگان خوشحال خواهند شد… این [داروی] چیزی بوده که آن‌ها همیشه می‌خواستند و حالا در فصل آخر به آن دست خواهند یافت. هر رابطه‌ای چالش‌های خاص خودش را دارد و به نظر من دیدن تقابل هاروی و دانا با این چالش‌ها جذاب خواهد بود.
بخشی از گفتگوی گابریل مکت بازیگر نقش هاروی اسپکتر مجله ET

هاروی اسپکتر و دانا پالسون
هاروی اسپکتر (گابریل مکت) و دانا پالسون (سارا رافرتی)، منبع: TV Guide

بازگشت مایک

همانطور که در تریلر فصل نهم نیز دیده می‌شود، مایک راس یک بار دیگر و البته برای آخرین بار به سریال باز می‌گردد و پاتریک جی. آدامز به عنوان بازیگر مهمان در فصل نهم حضور دارد. بازگشت مایک به خودی خود خبر خوبی برای هواداران است اما او در چه موقعیتی به سریال باز می‌گردد؟ برخی شایعات تأیید می‌کنند که مایک به عنوان وکیل پرونده‌ای در مقابل هاروی و سامانتا قرار می‌گیرد. ظاهراً مایک در قسمت پنجم به سریال باز می‌گردد.

پس از نمایش سکانس‌هایی از حضور ریچل در تیزرهای تبلیغاتی فصل نهم، برخی شایعات هم از حضور کوتاه مگان مارکل (که حالا عضوی از خانواده سلطنتی انگلیس است) نیز حکایت می‌کنند. شایعاتی که البته آرون کورش آن را تأیید نکرد. از بازگشت جسیکا هم تا به حال خبری منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:  پایان فصل هفتم سریال Suits ؛ پایان کار ریچل و مایک، آغاز راه جسیکا

چه کسی به سریال اضافه مي‌شود؟

پس از پایان فصل هشتم که به خروج رابرت زین (با بازی وندل پیرس) از شرکت و باطل شدن پروانه‌ی وکالت او منجر شد، حالا فِی ریچاردسون (با بازی دنیس کراسبی)، عضو کانون وکلای نیویورک به سریال اضافه می‌شود و به این ترتیب نبرد نهایی فرا می‌رسد. فی به شرکت آمده تا بررسی کند که آیا در شرکت اسپکتر-لیت-زین-ویلیامز-ویلر اقدامات خلافی صورت می‌گیرد یا نه. باید منتظر ماند و دید که آیا قسمت‌های پایانی به لغو پروانه وکالت هاروی، به دلیل استخدام مایک ختم می‌شود یا نه؟

آخر فصل نهم سریال Suits چه می‌شود؟

آرون کورش در مصاحبه با وبسایت TVLine اشاره‌ای کوتاه به اتفاقات قسمت‌های پایانی داشته است. او در پاسخ به سؤال مصاحبه کننده درباره‌ی پایان سریال گفته است که:

اتفاقی بسیار بزرگ در پایان قسمت ۸ روی می‌دهد. به نظر من ۷ قسمت اول به هم شبیه هستند. از نظر من ۷ قسمت اول سرگرم کننده هستند، احساسی هستند و من واقعاً آن‌ها را دوست دارم. اما در ادامه قسمت ۸ شروع می‌شود که داستان را به جایی بسیار جدی می‌برد و قسمت‌های ۹ و ۱۰ در واقع پیامدهای اتفاق روی داده در پایان قسمت هشتم هستند. در این دو قسمت کار اصلی سریال انجام می‌شود، مثل همه‌ی قسمت‌های پایانی فصول قبلی. اما یکی دو سکانس آخر قسمت پایانی، بسیار احساسی خواهند بود… از آنجایی که این‌ها آخرین سکانس‌های سریال هستند، با تلخی و شیرینی همراه خواهند بود. ما به عنوان مخاطبان سریال عاشق شخصیت‌ها هستیم. بنابراین من فکر می‌کنم که در کل پایانی شیرین‌ را مشاهده کنیم نه تلخ، اما اتفاقات تلخ و شیرین هستند.
آرون کورش، سازنده‌ی سریال سوتس

پوستر سریال پیرسون
پوستر رسمی سریال پیرسون

داستان جسیکا، از شهر دوم تا پیرسون

اگر دلتان برای سریال سوتس تنگ می‌شود، خوشحال باشید که سریال دنباله‌ی آن، حول شخصیت جسیکا پیرسون، در فضایی متفاوت و با داستانی متفاوت از امشب آغاز می‌شود. سریالی که ابتدا شهر دوم نام داشت به پیرسون تغییر نام داد تا شخصیت محوری آن، در رأس همه چیز قرار بگیرد. داستان سریال پیرسون در شیکاگو روی می‌دهد و همانطور که در قسمت آخر فصل هفتم نیز مشاهده کردید، جسیکا وارد دنیای سیاست خواهد شد. دنیایی که داستان‌های خاص خود را دارد.

ساخته شدن سریال پیرسون این امید را در دل هواداران زنده نگه می‌دارد که در ادامه شاهد حضور مهمان هاروی، لوییس و حتی مایک باشیم.

بیشتر بخوانید:  100 قسمت با سریال Suits ؛ کمدی زندگی وکلایی بسیار جدی!

قسمت اول فصل نهم سریال Suits «همه چیز تغییر می‌کند» نام دارد و امشب (۱۷ جولای) ساعت ۹ به وقت امریکا از شبکه USA پخش می‌شود. قسمت اول سریال پیرسون با نام «آلدرمن (کارمند شهرداری)» هم بلافاصله بعد از سوتس، ساعت ۱۰ شب پخش خواهد شد.

به هر حال فصل نهم سریال Suits از امشب آغاز می‌شود و ده قسمت جذاب و دیدنی در انتظار ما خواهد بود. آیا شما هم این سریال را دیده‌اید؟ پیش‌بینی شما از فصل پایانی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید