انتشار تریلر رسمی فصل سوم وست‌ورلد در کامیک-کان

You are currently viewing انتشار تریلر رسمی فصل سوم وست‌ورلد در کامیک-کان

کامیک-کان سن‌دیگو در حال برگزاری است و خبرها و شایعات جدید درباره‌ی فیلم‌ها و سریال‌های در حال ساخت یکی پس از دیگری منتشر می‌شود. در این میان اما شبکه‌ی تلویزیونی اچ‌بی‌او در خلال مراسم مربوط به سریال وست‌ورلد (WestWorld) تریلر رسمی فصل سوم وست‌ورلد را نیز به نمایش گذاشت. تریلری که همه چیز دارد، از ربات تا سربازان آلمان نازی.

پس از پایان مبهم فصل دوم، باید انتظار فصل سریع‌ و صریح‌تری را از دنیای غرب داشته باشیم. گذر زمان در طول سریال و رسیدن آن به زمان حاضر، یکی از چالش‌های اصلی سازندگان آن است. چالشی که از نظر جاناتان نولان، سازنده‌ی این سریال، چالشی جذاب و البته هراس‌آور است.

یکی از چیزهایی که به خاطر آن هیجان‌زده هستیم این است که فصل سوم در دنیای ما روی می‌دهد. ما شانس این را داریم که ببینیم دنیای سریال پس از ۳۰ سال چگونه خواهد بود. داستان تا به اینجای کار فقط به واقعیت مجازی محدود می‌شد اما برای پیش برد آن ما با چالشی جذاب و البته هراس‌آور برای نمایش جهان فعلی و تعامل دلوریس و سایر شخصیت‌ها با آن خواهیم داشت.
جاناتان نولان در مصاحبه با وبسایت دیجیتال‌اسپای

چه کسانی در فصل سوم وست‌ورلد حضور دارند؟

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در فصل سوم وست‌ورلد (همانطور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید)، اضافه شدن آرون پال به سریال است. اگر کمی سریال بین باشید، قطعاً بازی به یاد ماندنی آرون پال در نقش جسی پینکمن در سریال بریکینگ‌ بد را به خاطر می‌آورید. در کنار آرون پال، وینسنت کسل، لنا ویت و کیت کودی نیز به بازیگران سریال افزوده شده‌اند. همچنین تا به اینجا حضور اوان ریچل وود در نقش دلوریس، جفری رایت در نقش برنارد، اد هریس در نقش ویلیام (مرد سیاه پوش)، تسا تامپسون در نقش شارلوت هیل، لوک همسورث در نقش اشلی استابز و کاتجا هربرس در نقش امیلی قطعی شده است. با اینکه هنوز اخبار دقیقی از بازیگران جدا شده از پروژه منتشر نشده است اما بر مبنای گفته‌های نولان، انتظار می‌رود که تعدادی از بازیگران اصلی سریال از این پروژه خارج شوند.

این سریال مجموعه‌ی بزرگی از بازیگران دارد و متأسفانه در پایان این فصل [فصل دوم] باید با تعدادی از آن‌ها خداحافظی کنیم.
جاناتان نولان در گفتگو با EW

بیشتر بخوانید:  معرفی سریال Person of Interest ؛ نهایت هیجان در فیلم‌نامه‌ای قدرتمند و جذاب

با اینکه پخش تریلر رسمی فصل جدید نشانه‌ای خوب برای پیشرفت مناسب امور ساخت سریال است اما هنوز اطلاعات دقیقی از زمان نمایش فصل سوم ارائه نشده و فقط سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان زمان نمایش این سریال اعلام شده است. باید منتظر ماند و دید که در سومین فصل سریال محبوب شبکه‌ی اچ‌بی‌او چه اتفاقاتی در انتظار ما است.

دیدگاهتان را بنویسید