تصاویر جدید از فصل هفتم بازی تاج و تخت؛ آیا استارک‌ها دوباره متحد می‌شوند؟

You are currently viewing تصاویر جدید از فصل هفتم بازی تاج و تخت؛ آیا استارک‌ها دوباره متحد می‌شوند؟

حدود یک ماه به آغاز پخش فصل هفتم سریال محبوب بازی تاج و تخت باقی مانده و هیجان هواداران به بالاترین حد خود رسیده است. در این میان انتشار مجموعه تصاویری از فصل جدید سریال بازی تاج و تخت توسط شبکه‌ی اچ بی او،‌ بازار شایعات درباره‌ی اتفاقات این فصل سرنوشت ساز را داغ‌تر کرده است. تصاویری که هر یک قطعه‌ای کوچک از پازل بزرگ تاج‌داران هفت اقلیم را نمایش می‌دهد. در این میان اما انتشار تصاویر بازماندگان خانواده‌ی استارک در مکان‌هایی مشابه و نکته‌ی کوچکی دیگر، احتمال اتحاد مجدد استارک‌ها را افزایش می‌دهد.

توجه: این متن حاوی نکاتی است که ممکن است داستان فصل هفتم بازی تاج و تخت را لو دهد.

اگر به مجموعه تصاویر منتشر شده توسط شبکه‌ی اچ بی او نگاه کنیم، اطلاعات جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را خواهیم فهمید. بازگشت برخی از چهره‌ها، نقش کلیدی جان اسنو و احتمال تشکیل جبهه‌ی استارک‌ها در شمال.

بیشتر بخوانید:  جدیدترین خبرها و اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت

همه استارک‌ها در شمال

اساس شایعات درباره‌ی اتحاد مجدد استارک‌ها تیزری درباره‌ی پشت صحنه‌ی طراحی لباس سریال است؛ ویدئویی ۳ دقیقه‌ای به نام «Inside Game of Thrones: A Story in Cloth». در این ویدئوی کوتاه، میشل کلاپتون،‌ طراح صحنه و لباس سریال بازی تاج و تخت، همراه با نمایش تصاویری از سریال، نکاتی درباره‌ي پشت صحنه‌‌ی چگونگی انتخاب و طراحی لباس‌های بازیگران را بیان می‌کند. تصویری در این ویدئو وجود دارد که سانسا استارک را در لوکیشن سرداب وینترفل نشان می‌دهد و منبع گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی اتحاد استارک‌ها است.

نکته‌ی قابل توجه در این تصویر،‌ زنی است که پشت سر سانسا قرار دارد و شمشیری شبیه به شمشیر آریا استارک (سوزن) را حمل می‌کند.

یکی دیگر از نکاتی که شک درباره‌ی بازگشت استارک‌ها به وینترفل را افزایش می‌دهد،، تصویری است که هم‌نشینی برین از تارث و لیانا مورمانت را نشان می‌دهد،‌ اتفاقی که احتمالاً فقط در شمال می‌تواند رخ دهد.

از نکات دیگری که در تصاویر قابل درک است، می‌توان به آمدن زمستان،‌ بازگشت لرد بریک به روند داستان و بازگشت دنریس اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بادهای زمستان امسال منتشر می‌شود؛ پایان سریال بازی تاج و تخت پیش از چاپ آخرین کتاب

آخرین باری که لرد بریک در فصل ششم مشاهده شد، در مقابل ساندور (سگ شکاری) بود. بریک از او درخواست کرد به گروه برادری بدون پرچم بپیوندد و با او برای نبرد با وایت‌واکر‌ها به شمال بیاید. اتفاقی که به نظر می‌رسد رخ داده است.

منبع: DigitalSpy

دیدگاهتان را بنویسید