فیلم کوتاه تنها اثری تحسین شده از بروک ترانسکی

You are currently viewing فیلم کوتاه تنها اثری تحسین شده از بروک ترانسکی

فیلم کوتاه تنها به کارگردانی بروک ترانسکی در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد. این فیلم در سال ۲۰۱۴ موفق به کسب جایزه‌ی بهترین فیلم‌برداری و صدابرداری جشنواره فیلم هالی‌فکس شده است. این فیلم کوتاه به سبب ارائه‌ی نگاهی متفاوت به دنیای پس از پایان جهان، تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته و نظر بسیاری از اهالی هنر را به خود جلب کرده است.نگاهی خاص که تجسمی زیبا و عمیق از تنهایی انسان‌ها را به نمایش گذاشته و امیده‌ها و یأس‌های آن‌ها را به خوبی تصویر سازی می‌کند.

داستان این فیلم درباره‌ی زندگی جوانی است که تنها بازمانده‌ی نسل بشر بر روی کره‌ی خاکی است. روایتی متفاوت که نمایی از عمق تنهایی یک انسان را به نمایش می‌گذارد. داستان این فیلم کوتاه به گونه‌ای است که تصویری متفاوت از تنهایی و دنیای انسان‌های تنها را به نمایش می‌گذارد و این توانایی را دارد که بیننده را به فکر فرو ببرد.

بیشتر بخوانید:  ببینید: فیلم کوتاه Piper برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه سال 2016

دست اندرکاران فیلم کوتاه تنها

فیلم‌نامه‌ی این فیلم کوتاه را بروک ترانسکی و الکس ویتینگهوف نوشته‌اند و ترانسکی تدوین این فیلم را هم بر عهده داشته است. همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردم، بروک ترانسکی کارگردان و سازنده‌ی فیلم نیز هست. تنها بازیگر این فیلم کوتاه نیز بروک ترانسکی است. مدت زمان این فیلم نیز ۶ دقیقه و زبان آن، انگلیسی است.

امیدوارم این فیلم تأثیرگذار برای شما هم جذاب باشد و نظر شما را به خود جلب کند.

بروک ترانسکی بازیگر و کارگردانی که بنا بر اطلاعات وبسایت IMDB سابقه‌ی هنری‌اش تنها به همین فیلم کوتاه محدود می‌شود. فیلم کوتاهی که هنوز هم یکی از فیلم‌های کوتاه مورد توجه مخاطبان در سراسر دنیا است.

«فیلم‌کوتاه تنها» هشتمین نوشته از مجموعه نوشتارهای نهمین سالگرد تأسیس ای‌پی‌بلاگ است. برای دنبال کردن این مجموعه، برچسب جشن تولد را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید