تو کی هستی؛ برگردان نوشتاری کوتاه از کاساندرا کلر

You are currently viewing تو کی هستی؛ برگردان نوشتاری کوتاه از کاساندرا کلر

هرگز به کسانی که قادر به دیدن واقعیت نیستند اجازه نده که به تو بگویند تو کی هستی. تو شعله‌ای هستی که هرگز خاموش نخواهی شد. ستاره‌ای هستی که بی فروغ نخواهی شد. تو همان کسی هستی که همیشه بوده‌ای، و این کافی است، فراتر از کافی است. هر کس که به تو می‌نگرد و تاریکی می‌بیند، بی شک نابینا است…

تو کی هستی از کاساندرا کلر

«تو کی هستی» برگردان آزاد و همراه با تصرف بخش کوتاهی از کتاب زنجیر طلا، نوشته‌ی کاساندرا کلر است. جودیت لویس، با نام هنری کاساندرا کلر نویسنده‌ی معاصر امریکایی است که آثار متعدد و محبوبی دارد. کتاب‌های او بارها و بارها صدرنشین جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند. مجموعه‌های داستانی ابزارهای جهنمی، عوامل فانی، آخرین ساعات و مجیستریوم که هر یک مشتمل بر چندین جلد کتاب هستند، برخی از آثار نوشته شده توسط کاساندرا کلر است. این کتاب‌ها آنقدر محبوب بوده‌اند که تا به حال یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی (در سه فصل) از آن‌ها اقتباس و پخش شده است.

متن فوق، از کتاب زنجیر طلا، یکی از همین کتاب‌های پرفروش کاساندرا کلر انتخاب شده است. این کتاب نخستین جلد از مجموعه‌ی داستانی آخرین ساعات است که در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ میلادی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید:  او تنها است؛ برگردان نوشتارهایی کوتاه از جودی پیکو

Do not let those who cannot see the truth tell you who you are. You are the flame that cannot be put out. You are the star that cannot be lost. You are who you have always been, and that is enough and more than enough. Anyone who looks at you and sees darkness is blind.

Cassandra Clare, Chain of Gold

دیدگاهتان را بنویسید