آنگاه که رنج می‌آید؛ برگردان نوشتاری کوتاه از کاساندرا کلر

You are currently viewing آنگاه که رنج می‌آید؛ برگردان نوشتاری کوتاه از کاساندرا کلر

ما نمی‌توانیم تعیین کنیم که رنج کجای زندگی به سراغمان می‌آید. رنج آن زمان که باید، خواهد آمد. و ما حتی اگر نتوانیم روزی را تصور کنیم که از چنگال آن رها شویم، تلاش خواهیم کرد که به یاد آوریم، همه‌ی رنج‌ها روزی پایان خواهند یافت. تمامی آلام خواهند گذشت. انسان‌ها مجذوب روشنایی‌اند، نه تاریکی.

آنگاه که رنج می‌آید از کاساندرا کلر

«آنگاه که رنج می‌آید» برگردان آزاد و همراه با تصرف بخش کوتاهی از کتاب زنجیر طلا، نوشته‌ی کاساندرا کلر است. جودیت لویس، با نام هنری کاساندرا کلر نویسنده‌ی معاصر امریکایی است که آثار متعدد و محبوبی دارد. کتاب‌های او بارها و بارها صدرنشین جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند. مجموعه‌های داستانی ابزارهای جهنمی، عوامل فانی، آخرین ساعات و مجیستریوم که هر یک مشتمل بر چندین جلد کتاب هستند، برخی از آثار نوشته شده توسط کاساندرا کلر است. این کتاب‌ها آنقدر محبوب بوده‌اند که تا به حال یک فیلم سینمایی و یک سریال تلویزیونی (در سه فصل) از آن‌ها اقتباس و پخش شده است.

متن فوق، از کتاب زنجیر طلا، یکی از همین کتاب‌های پرفروش کاساندرا کلر انتخاب شده است. این کتاب نخستین جلد از مجموعه‌ی داستانی آخرین ساعات است که در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ میلادی به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید:  تو کی هستی؛ برگردان نوشتاری کوتاه از کاساندرا کلر

We do not get to choose when in our lives we feel pain. It comes when it comes, and we try to remember, even though we cannot imagine a day when it will release its hold on us, that all pain fades. All misery passes. Humanity is drawn to light, not darkness.

Cassandra Clare, Chain of Gold

دیدگاهتان را بنویسید