توهم بصری و آشنایی با عمق شخصیت؛ شما در این تصویر چه می‌بینید؟

You are currently viewing توهم بصری و آشنایی با عمق شخصیت؛ شما در این تصویر چه می‌بینید؟

تصاویری که موجب برانگیختگی توهم بصری می‌شوند، بسته به آن چیزی که در نگاه اول می‌بینید، می‌توانند اطلاعات زیادی را درباره‌ی شخصیت شما مشخص کنند. تصویر فوق نیز یکی از همین دسته تصاویر است که نگاه کردن به آن می‌تواند به شناخت بهتر شخصیت شما کمک کند. شما در این تصویر چه می‌بینید، زنی با موهای سیاه و بلند یا چهره‌ای با فکی عریض؟

شناخت شخصیت با توهم بصری

اگر در تصویر فوق زنی با موهای بلند و سیاه می‌بینید: «شما دارای مهارت شهودی قوی هستید و به خوبی جزییات را می‌بینید. به علاوه شما فردی درون‌گرا و محتاط هستید که وقتی در میان جمع شلوغی از افراد قرار می‌گیرد، به سرعت خسته می‌شوید و سایرین شما را به عنوان فردی ساکت و خجالتی می‌شناسند. شما تا حدودی باعث می‌شوید که دیگران سخت شما را بشناسند، اما به طور کلی از تنهایی خود لذت می‌برید و احساس تنهایی و یا طردشدگی ندارید.»

بیشتر بخوانید:  اردک یا خرگوش؛ تصویر زیر کدام است؟

اگر در تصویر فوق چهره‌ای با فکی عریض می‌بینید: «شما به جزییات کمتر توجه می‌کنید و تصویر بزرگتر را می‌بینید. برون‌گرا هستید و برعکس افراد درون‌گرا، معاشرت، صحبت کردن و گشت و گذار با دوستان و آشنایان به شما انرژی می‌دهد. به علاوه شما سعی می‌کنید که مشکلات را با بحث پیرامون آن‌ها حل کنید. شما دارای شخصیتی آسان‌گیر و راحت هستید که دیگران شما را فردی دست یافتنی و دوست داشتنی در نظر می‌گیرند.»

با این تفاسیر، شما در این تصویر چه می‌بینید و در کدام گروه از افراد قرار می‌گیرید؟ درون‌گرا هستید یا برون‌گرا؟ با دیگران سریع گرم می‌گیرید یا تنهایی خود را ترجیح می‌دهید؟

منبع: نیویورک پست به نقل از کانال یوتیوبی برایت ساید

دیدگاهتان را بنویسید