نوروز ۱۴۰۲ بر شما مبارک…

You are currently viewing نوروز ۱۴۰۲ بر شما مبارک…

سال ۱۴۰۱، نخستین سال از قرن پانزدهم خورشیدی، با تمامی تلخی و شیرینی‌هایش به پایان رسید و حالا زمان خوشامدگویی به نوروز ۱۴۰۲ فرارسیده است.

بدون شک سال ۱۴۰۱ هم مثل سال‌های قبلی و احتمالاً سال‌های بعدی، دارای فراز و نشیب‌های بسیاری بود. سالی که در آن تجربه‌های جدید زیادی به دست آوردم، دوستان بیشتری داشتم و روزهای متفاوت پرتعدادتری را در آن تجربه کردم. برای من ۱۴۰۱ سالی بود که می‌توانست بسیار بهتر از این باشد، گرچه تقدیریش چندان رو به سوی کامیابی نبود، و البته که می‌توانست بسیار بدتر از این هم باشد، که جای شکرش باقی است.

در واقع سال ۱۴۰۱ برای من، سالِ شگفتی بود و بسیاری از اتفاقاتی که به نظر می‌رسید رخ خواهند داد، روی ندادند و بسیاری از اتفاقاتی که برایم پیش‌بینی ناپذیر بودند، اتفاق افتادند. این سال هم مثل سال‌های قبلی برای من تجربه شد و بدون شک آثارش تا مدت‌ها بر من اثر خواهد گذاشت.

اگرچه در سالی که گذشت به نسبت سال‌های قبل بیشتر نوشتم و فرصت‌های مناسبتری برای نگارش داشتم، اما باید اعتراف کنم که در این سال، بیش از کیفیت، کمیت نوشته‌ها افزایش داشت و حالا که به روزهای پیشین نگاه می‌کنم، جا برای بهبود بسیار است.

بیشتر بخوانید:  آنچه در این روزها ننوشتم...

در دنیای وبلاگ‌نویسی اما سال ۱۴۰۲ بدون شک سالی درخشان برایم بود که در آن توانستم نوشته‌های وبلاگ‌نویسان جدیدی را بخوانم و دوستان وبلاگی جدیدی را به دایره‌ی دوستان مجازیم اضافه کنم.

در بعد عمومی و اجتماعی اما ۱۴۰۱ سالی کاملاً متفاوت از سال‌های پیشین بود و اتفاقات و توفان‌هایی در خود داشت که هنوز هم تلاطم آن در دنیای همه‌ی ما قابل احساس است.

نوروز ۱۴۰۲

حالا که در نخستین لحظات آغاز سال ۱۴۰۲ خورشیدی هستیم، دیگر یاد کردن از گذشته دردی را دوا نخواهد کرد و اینک زمان نگاه به آینده است. نوروز ۱۴۰۲ آمده تا به ما یادآوری کند که وقت نو شدن است و باید با درس گرفتن از گذشته، زنده بود و شکوفا شد، حتی اگر دنیای ما غرق در سیاه‌ترین و سردترین زمستان‌ها باشد.

به رسم هر ساله، برای همه‌ی شما دوستان عزیزی که مهمان وبلاگ کوچک من هستید، آرزوی سلامتی، شادی، موفقیت و خاظره شدن تمامی آرزوهایتان در سالِ پیشِ رو را دارم و امیدوارم همه چیز در سال ۱۴۰۲ بر وفق مرادتان باشد.

همچنین به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ بخشی در ای‌پی‌بلاگ به نام نوروزنامه ایجاد خواهد شد که در آن نوشتارهایی از دوستان حقیقی و مجازیم با نام و نشانی درخواستی آن‌ها منتشر خواهد شد. اگر شما هم دوست دارید برای من و خوانندگان وبلاگ من متنی بنویسید، می‌توانید نوشته‌ی خود را از طریق صفحه ارتباط با من (اینجا) تحت عنوان نوروزنامه ارسال کنید.

نوروز ۱۴۰۲ بر شما مبارک…

این پست دارای 6 نظر است

  1. محمد رها

    سلام
    سالی خوش و خرم با توفیق روزافزون برای شما و خانواده محترمان آرزومندم.

    1. آرش

      ممنون و همچنین برای شما و خانواده محترم

  2. الیشاع

    عید نوروز شما هم مبارک باشه دوست من. با آرزوی بهترین‌ها.

    1. آرش

      همچنین برای شما دوست عزیز

  3. ملودی

    سلام
    نوروز مبارک
    سال پر از عشقی داشته باشید
    ببخشید که انقدر دیر اومدم برای تبریک
    ***
    من خیلی دوست داشتم میتونستم بنویسم اما همونطور که می‌بینید من روزانه نویسم فکر‌ نکنم برای نوروزنامه بتونم چیزی‌ بنویسم ولی منتطر میمونم نوشته‌های دوستان رو بخونم
    خیلی خیلی ممنون که به من هم پیشنهاد دادید

    1. آرش

      درود
      نوروز بر شما هم مبارک باشه…
      از نظر من محدودیتی در نوع و موضع نوشته نیست و بدون شک هر چه از دوست رسد نکوست و خوشحال میشم که شما هم بنویسید.
      به زودی نوشتارهای دوستان رو به نوبت منتشر می‌کنم.
      بازم ممنونم از لطف و محبت شما

دیدگاهتان را بنویسید