هیچکس کامل نیست؛ برگردان نوشتاری کوتاه از لیزا کلیپاس

You are currently viewing هیچکس کامل نیست؛ برگردان نوشتاری کوتاه از لیزا کلیپاس

من دیگر به مفاهیمی مثل نیمه‌ی گمشده و عشق در یک نگاه اعتقادی ندارم. اما بر این باور هستم که اگر خوش اقبال باشید، چند باری در زندگی کسی را ملاقات می‌کنی که مناسب‌ترین فرد برای تو است. نه به این دلیل که او کامل است، یا تو کامل هستی، بلکه به این دلیل که مجموعه‌ی عیب‌های شما در کنار هم به گونه‌ای چیده شده است که اجازه می‌دهد دو انسان مجزا به درستی با هم یکی شوند.

هیچکس کامل نیست نوشتاری از لیزا کلیپاس

«هیچکس کامل نیست» برگردان آزاد و همراه با تصرف نوشتاری کوتاه از لیزا کلیپاس، نویسنده‌ی معاصر امریکایی است. لیزا کلیپاس یکی از محبوب‌ترین نویسندگان رمان‌های عاشقانه‌ی تاریخی و معاصر است که آثار او در بین پرفروش‌ترین کتاب‌های ایالات متحده (فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز) قرار داشته و دارد. مجموعه داستان‌های قماربازان کریون، هاتاوی، راونل‌ها و تراویس برخی از آثار منتشر شده از لیزا کلیپاس هستند.

بیشتر بخوانید:  من چه می‌خواهم؟ برگردان نوشتاری کوتاه از سیلویا پلات

نوشتار «هیچکس کامل نیست» برگرفته از متن کتاب شیطانِ چشم آبی، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی تراویس نوشته‌ی لیزا کلیپاس است که در سال ۲۰۰۸ میلادی به چاپ رسیده است.

I no longer believed in the idea of soul mates, or love at first sight. But I was beginning to believe that a very few times in your life, if you were lucky, you might meet someone who was exactly right for you. Not because he was perfect, or because you were, but because your combined flaws were arranged in a way that allowed two separate beings to hinge together.

― Lisa Kleypas (Blue-Eyed Devil)

دیدگاهتان را بنویسید