اسکرات، سنجاب عصر یخبندان بالاخره به بلوطش رسید! + فیلم

You are currently viewing اسکرات، سنجاب عصر یخبندان بالاخره به بلوطش رسید! + فیلم

در ۲۰ سال گذشته جهان اتفاقات زیادی را به خود دیده است، از رشد گرمایش زمین تا انفجار فناوری و نفوذ اینترنت و تلفن‌های هوشمند به تمامی جوانب زندگی بشری؛ با این حال، در تمامی این ۲۰ سال، اسکرات، سنجاب عصر یخبندان هیچوقت به بلوطش نرسید و تلاش او برای دستیابی به بلوط، بی‌نتیجه مانده بود.

در تمامی این سال‌ها، چه در فیلم‌های سینمایی و چه در بازی‌های ویدیویی، عادت کرده بودیم که اسکرات را در حال دنبال کردن بی‌نتیجه‌ی بلوطش ببینیم، هرچند که همواره منتظر بودیم این تعقیب و گریز روزی به پایان برسد. حالا و پس از گذشت بیست سال از اکران نخستین فیلم سینمایی از انیمیشن محبوب عصر یخبندان، انتظارها به سر رسید و اسکرات، سنجاب عصر یخبندان بالاخره به بلوطش دست پیدا کرد و طعم آن را چشید!

بیشتر بخوانید:  پرواز دسته‌‌جمعی سارها و تصویری شگفت انگیز از پرنده‌ای غول‌پیکر بر فراز دریاچه

پایان داستان سنجاب عصر یخبندان و بلو اسکای استودیو خالق آن

بلو اسکای استودیو، خالق مجموعه انیمیشن‌های عصر یخبندان پیش از اتمام کار و تعطیلی، فیلمی کوتاه از اسکرات را منتشر کرده است که در آن انتظار سنجاب دوست داشتنی عصر یخبندان نهایتاً به پایان می‌رسد و این سنجاب بامزه طعم بلوطی که سال‌ها به دنبالش بود را می‌چشد.

شرکت دیزنی پس از خرید شرکت انیمیشن قرن بیستم، مالک بلو اسکای استودیو، مالکیت تمامی حقوق محصولات این استدیو از جمله مجموعه‌‌ی (فرنچایز) عصر یخبندان را به دست آورد. پس از این معامله، دیزنی اعلام کرد که به‌زودی بلو اسکای استودیو را تعطیل خواهد کرد و فیلم سینمایی عصر یخبندان: ماجراهای باک وایلد را بدون دخالت بلو اسکای استودیو و البته بدون حضور اسکرات به تولید رساند.

حالا و تنها چند روز مانده به تعطیلی کامل بلو اسکای استودیو توسط دیزنی، جمعی از کارکنان این استدیو فیلم کوتاهی با نام «پایان – The End» را در یوتیوب منتشر کرده‌اند که در آن، اسکرات پس از سال‌ها تعقیب بلوط، به آن می‌رسد و پس از بیست سال بالاخره طعم این بلوط گریزپا را می‌چشد.

این شما و این هم لحظه‌ی پایان انتظار اسکرات:

دیدگاهتان را بنویسید