ای‌پی‌بلاگ سیزده ساله شد…

You are currently viewing ای‌پی‌بلاگ سیزده ساله شد…

امروز، ۱۱ مهر سال ۱۴۰۲، سیزدهمین جشن تولد ای‌پی‌بلاگ است. سیزده سال پیش در چنین روزی اولین نوشته‌ی من در وبلاگ شخصیم منتشر شد و نوشتن من در این دفتر کوچک و مهجور آغاز شد.

سیزده سال گذشت، سال‌هایی که از یک سو به چشم بر هم زدنی گذشتند و از سویی دیگر یک عمر از زندگی من را در خود جای داده‌اند. روزها و شب‌هایی که با خوشی بی حد و حصر و یا با اندوه بی‌پایان، خاطره شدند و تجربه، همگی ردی در ای‌پی‌بلاگ از خود بر جای گذاشته‌اند.

سالی که گذشت، آغازش با سختی بود، گذرانش با استقامت و پایانش با امید. سال گذشته در تقویم ای‌پی‌بلاگ، فراز و نشیب زیاد داشت. از روزهایی که از نوشتن دور بودم و بیشتر می‌اندیشیدم، تا روزهایی که بیشتر از اندیشه، می‌نوشتم.

بیشتر بخوانید:  از روزهایی که نبودم؛ نوشته‌‌هایی که نوشته نشدند!

سیزده سال نوشتن از ناگفته‌ها

در یک سال گذشته، ۴۱ نوشته‌ی جدید در ای‌پی‌بلاگ منتشر شد، چیزی در حدود هر ۹ روز یک نوشته یا بیش از ۳ نوشته در ماه. سالی که گذشت، در مجموع کمتر نوشتم و کم حرف‌تر از قبل بودم اما سعی کردم کمی عمیق‌تر بنویسم و کمی متفاوت‌تر. در سال گذشته علمی‌تر نوشتم و بعد از مدت‌ها، داستان طنزی که شروع پیش‌تر کرده بودم را ادامه دادم و به این وادی بازگشتم.

با این حال، چه یک نوشته در سال بنویسم و چه صد، نوشتن از حال و روز و احساسات روزهایم، بخشی جدایی ناپذیر از نوشته‌های من در ای‌پی‌بلاگ بوده، هستند و خواهند. عادتی که در سالِ سیزدهم هم ترک نشد و با من ماند. در روزهای سختی و آسانی، در غم و شادی، و در خوشی و ناخوشی، ای‌پی‌بلاگ همیشه آخرین سنگر من بوده و خواهد بود. خانه‌ای که در آن از آنچه نمی‌گویم، می‌نویسم…

گفتن و نوشتن از ای‌پی‌بلاگ برای من انتها ندارد، پس سخن را همینجا کوتاه می‌کنم…

در پایان مثل همیشه از همه‌ی کسانی که در این سال هم همراه من بودند صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که این دوستی و همراهی پایدار بماند و در سال جدید ادامه‌دار باشد. و البته امیدوارم در این سال، شاهد دوستی‌های جدید هم باشیم. بی‌شک نظرات، انتفادات و پیشنهادات همه‌ی شما، راهنمایی ارزشمند در سالِ چهاردهم است و بی‌صبرانه منتظر نظرات شما هستم…

تولد سیزده سالگی ای‌پی‌بلاگ مبارک 🎉

«ای‌پی‌بلاگ سیزده ساله شد…» دومین نوشته از مجموعه نوشته‌های سیزدهمین سالگرد تأسیس ای‌پی‌بلاگ است و بخش‌های بعدی در روزهای آینده به مرور منتشر خواهند شد. برای دنبال کردن این نوشته‌‌ها می‌توانید اینجا را ببینید.

این پست دارای 4 نظر است

  1. الیشاع

    مبارک باشه حسابی 🙂
    مطمئنم وبلاگ مفیدی که داری به خیلی از آدم‌های دیگه هم کمک کرده تا اطلاعات خودشون رو افزایش بدن و به وبلاگ‌نویسی تشویق بشن
    قلمت مانا 🌱

    1. آرش

      از لطفت ممنونم الیشاع عزیز

  2. لیمو

    صد سالگیش رو ببینیم 😁

دیدگاهتان را بنویسید